Transportna platforma TimoCom surađuje s UTA-om

IT stručnjak u svoje rješenje za praćenje uz UTA mrežu benzinskih postaja integrira ostale POI-e

dijeljenje na ...
24.01.2018

Erkrath, 9. siječnja 2018. - TimoCom sada omogućuje i planiranje benzinskih stajališta na transportnim rutama. Suradnjom s ponuđačem servisnih kartica i kartica za gorivo UNION TANK (UTA), Kleinostheim, vodeća europska transportna platforma proširuje svoju ponudu digitalnih usluga.

Na mobilnu mrežu UTA diljem Europe priključeno je 44 000 benzinskih postaja gdje vozači kamiona ne samo da mogu puniti bez plaćanja gotovinom sa servisnom karticom UTA nego mogu iskoristiti i ostale usluge putne opskrbe. One se odmah prikazuju kao Points of Interest (POI), odnosno putne smjernice unutar planiranja rute preko TimoComa. „Tako našim klijentima nudimo mogućnost da još učinkovitije i praktičnije planiraju svoje rute“, kaže glasnogovornik tvrtke TimoCom, Gunnar Gburek.

Pristup proširenoj ponudi ima više od 120 000 TimoCom korisnika putem rješenja za kalkulacije i praćenje TC eMap®. Ono već prilikom planiranja rute prikazuje gdje se nalaze benzinske postaje mreže UTA. Putem sučelja TC eMap® mjesečno se kalkulira oko 2,6 milijuna cesta.

Vozači kamiona koji se orijentiraju na transportnoj platformi TimoCom putem pametnog telefona ili tableta sada dodirivanjem logotipa UTA koji se prikazuje na elektroničkoj karti bilo kada mogu pozvati informacije bez učitavanja dodatne aplikacije ili softvera. Na taj način krajnji mobilni uređaji vozaču između ostalog pružaju trenutne podatke o radnom vremenu, nadzirnim parkiralištima, terminalima za cestarinu, benzinskim crpkama velikog protoka i postojećim vrstama goriva. Samo u Njemačkoj je na UTA-mrežu priključeno 12 000 benzinskih postaja.

„Kao pružatelji usluga u mobilnosti moramo biti prisutni tamo gdje su naši korisnici. Uzevši to u obzir, TimoCom je kao najveća europska transportna platforma idealan partner“, tvrdi Volker Huber, CEO poduzeća UTA. 

na vrh

Prihvaćam da ova stranica koristi kolačiće u svrhu analiza, personaliziranih sadržaja i promidžbe. Saznajte više