skip navigation
Znanje o logistici 28.12.2021
5 min

Nova godina, nove mogućnosti: 7 savjeta za uspješan početak nove poslovne godine

Provedite svoje dobre namjere u djelo

Skupina ljudi s prijenosnim računalima sjedi za stolom.

Zdravija prehrana, više tjelovježbe ili manje vremena provedenog uz mobitel: tipične novogodišnje odluke koje su svima poznate. Za poduzetnike se i izvan osobne razine postavlja pitanje: što se u novoj godini može optimirati? Sljedećih 7 savjeta pomoći će vam da više ništa ne stoji na putu uspješnom početku godine.

Područje logistike na osobit način često ima mnogo skrivenog potencijala. U tom području opsežna i fleksibilna ponuda tvrtke TIMOCOM može biti ključ za uspjeh.

Saznajte više ovdje

1. Prisjetite se prethodne godine

Kako biste uspješno započeli novu godinu, preporučljivo je prisjetiti se prethodne godine. Analiza uspjeha i neuspjeha u prethodnoj poslovnoj godini može vam dati informacije o tome koje mjere su vam donijele dobit, a koje baš i nisu. Osim općenitog razvoja poduzeća, potrebno je uzeti u obzir promjene u branši i među klijentima. Rezultat je sveobuhvatna slika trenutne situacije. Ona je temelj za vaš uspješan početak godine. Sljedeći članak na blogu TIMOCOM daje vam prikladne poticaje za vašu optimizaciju procesa.

2. Postavite sebi realistične ciljeve

Iskustva iz prethodne godine pomažu vam da odredite konkretne ciljeve za novu godinu . Formulirajte ih najpreciznije što je moguće. Primjer: „Želimo povećati svoj promet za ... %.”. Ta preciznost je važna jer je u protivnom kasnije teško utvrditi jesu li ciljevi zaista ostvareni.

Usmjeravanje na trenutne brojke pomaže vam da ciljeve održite realističnima. Osim toga, trebate se pitati koje mjere su potrebne za ostvarivanje cilja.

3. Usredotočite se na bitno

Kako biste uspješno provodili novu strategiju, vrlo je korisno usredotočiti se na bitno. Pitanja poput „U koje teme ulažem najviše vremena?” ili „Što potiče napredak mog poduzeća?” pomažu vam da konkretizirate strateško promišljanje. Na taj način moguće je identificirati i konačno izostaviti projekte čija je korist mala. Tako možete bolje upotrebljavati dragocjene resurse kao što su vrijeme, budžet i osoblje.

4. Uštedite vrijeme pomoću učinkovitih rješenja

Zahvaljujući digitalizaciji, danas je moguće pojednostaviti dugotrajne procese. U ovom koraku razmislite koje zadatke je moguće brže i jednostavnije obavljati pomoću softvera. U tom području na tržištu se nude brojne učinkovite aplikacije za sva područja djelatnosti poduzeća – od obračuna za pogon preko nabave do marketinga ili kadrovske službe.

Primjerice, oduzimaju li vam naporni transportni procesi vrijeme i strpljenje? Sustav pametne logistike tvrtke TIMOCOM omogućuje vam da svojim transportnim procesima upravljate digitalno i praktično za korisnike. Uporabu faksa i Excela te promjene medija zbog različitih sustava moguće je izbjeći pomoću sučelja TIMOCOM Burza tereta, Transportni nalozi i Tracking (praćenje).

Uz sustav pametne logistike, korake od pokretanja preko dodjele naloga do provedbe transporta možete digitalno i centralno provoditi u jednom sustavu. No najbolje je da se sami uvjerite u to. Isprobajte sustav pametne logistike i odmah se okoristite digitalnim aplikacijama.H2: 5. Imajte trendove na oku

Uvijek iznova nastaju novi megatrendovi koji održivo utječu i na društvo i na gospodarstvo. Definira ih Institut za budućnost, središnje polazište u području istraživanja trendova i budućnosti. Za razliku od kratkoročnih noviteta, trendovi postoje nekoliko desetljeća. Među aktualne trendove između ostalog se ubrajaju globalizacija, povezivost i neoekologija.

Zbog njihove velike važnosti poduzeća se trebaju u dovoljnoj mjeri baviti megatrendovima. Tako možete prepoznati rizike i izazove te im prilagoditi svoju strategiju poduzeća.

6. Optimirajte svoju prisutnost na tržištu

Može biti teško pratiti na koji način je neka pojedinačna mjera utjecala na uspjeh poduzeća.

Korisno je razmisliti o pojedinačnim mjerama: Koji pristupi su doveli do iznimno mnogo novih klijenata? Što je u pojedinačnim kampanjama dobro funkcioniralo – što se može popraviti sljedeći put? Ta analiza pomoći će vam da dobijete ideje za nove korake ili razvijete postojeće mjere.

Osim toga, zapitajte se koliko je vaše poduzeće zaista prisutno na tržištu. Konačno, klijenti mogu kupovati samo ako poznaju neko poduzeće ili ga mogu pronaći pomoću brzog pretraživanja. To nije tako s vašim poduzećem? U tom slučaju potrebno je razmisliti o postojećim marketinškim mjerama i prilagoditi ih.

7. Motivirajte svoje suradnike

Cijenjeni suradnici su sretni suradnici. Pokažite zaposlenicima i kolegama koliko su važni za poduzeće kako biste povećali povezanost u timu.

Osim toga, korisno je odvojiti vrijeme za svakog pojedinog suradnika kako biste zajedno razmislili o radu u prethodnoj godini i dogovorili ciljeve za novu godinu. Odlučujući korak koji dovodi do znatno boljih rezultata rada. Naime, samo kad vaši suradnici znaju što se od njih očekuje, mogu ostvariti svoje ciljeve.

Savršeno pripremljeni u novu godinu

Uz ispravan stav, pozitivan pristup i odgovarajuće alate možete već na početku godine postaviti temelj za uspješan početak nove poslovne godine.

Imajte na umu: vrijeme je vaš najvažniji resurs, upotrebljavajte ga učinkovito. Primjena digitalnih rješenja može vam pomoći da sažmete radne procese koji oduzimaju mnogo vremena i tako stvorite kapacitete za ostale važne teme, npr. svoju strategiju, nove pristupe utemeljene na trendovima ili svoje suradnike.

Upravo se u području logistike skriva velik potencijal za uštedu vremena. Sustav pametne logistike tvrtke TIMOCOM doprinosi brzom i učinkovitom odvijanju svih vaših transportnih procesa. Uz TIMOCOM zadržavate kontrolu nad statusom pošiljke, možete dodijeliti naloge u nekoliko minuta i digitalno ih obraditi. Zahvaljujući partnerstvu s tvrtkom JITpay, osim toga je zajamčeno pouzdano i sigurno plaćanje.

Napravite prvi korak sada i uz isprobavanje sustava bez obveze dobro pripremljeni započnite novu godinu:

Isprobajte sustav Smart Logistics System sada

Postanite insider u profesiji

Redovito primajte važne članke, vrijedne stručne priloge i ekskluzivne izvještaje korisnika!

Prijava na newsletter

Polja označena znakom '*' su obvezna, zbog toga ih obvezno ispunite.

Slanjem svoje prijave potvrđujete svoju suglasnost s našim smjernicama za zaštitu podataka.

Prijava na bilten:


Vaši osobni podaci (adresa e-pošte, ime i prezime) radi slanja informacija tvrtke TIMOCOM GmbH proslijedit će se bazi podataka SC-Networks GmbH (registarski sud: Prvostupanjski sud München, registarski broj: HRB 14 65 73), Enzianstr. 2, 82319 Starnberg. Tvrtka SC-Networks GmbH podliježe saveznom zakonu o zaštiti podataka i uputama tvrtke TIMOCOM GmbH.

na vrh