Zanje o logistici 16.11.2020
3

Kako integracija podataka optimizira logistiku

Integracija i njezine moguće primjene u FreightTech sektoru

Integracija u logistici

Kombinacija najboljih funkcija cilj je koji stoji iza metodičkog pristupa u intetgraciji. Integracija podataka i digitalnih aplikacija također nudi brojne mogućnosti u logistici. Integracija podataka pomaže u optimizaciji poslovnih procesa za sve sudionike kako bi bolje planirali i izbjegavali pogreške. Time se štedi vrijeme i novac.

Spajanje podataka i funkcija

Od sve veće je važnosti donositi odluke temeljene na podacima i procesima. Već se danas koriste algoritmi koji optimiziraju tijek rada na temelju podataka. U kontekstu IT-ja, integracija podataka i aplikacija ponajprije se odnosi na spajanje različitih sustava.

Integracija podataka odnosi se na posebnu metodu koja se koristi u softverskoj tehnici za povezivanje različitih digitalnih aplikacija. Manje komponente implementiraju se u jedinstveni sustav koji zatim kombinira različite funkcije aplikacija. Sadržani se podaci ili funkcije integriraju kao dio većeg, sveobuhvatnijeg sustava. Oni se tada korisnicima stavljaju na raspolaganje. Za razliku od povezivanja (eng. coupling), područje integracije ima za cilj smanjiti i izbjegnuti dodatna sučelja. Pritom se razlikuju integracija podataka, integracija funkcija i integracija poslovnih procesa.

Optimizacija poslovnih procesa bez netočnih unosa

Poslovni su procesi danas uglavnom digitalizirani.

Pritom integracija u području, primjerice, korisničke podrške, omogućava izravno povezivanje svih relevantnih podataka nekog poslovnog partnera. Na taj se način ti podaci mogu automatski prikazati čim primite poziv zahvaljujući identifikaciji broja ili se pri otvaranju određenog poslovnog procesa (npr. transportnog naloga) mogu izravno otvoriti relevantni dokumenti. Skakanje između različitih sustava, baza podataka i aplikacija stvar su prošlosti, čime se štedi na vremenu rada, resursima i, u konačnici, troškovima. Isto vrijedi i za primjenu na području logistike.

Integrirani telematički podaci u sustavu TIMOCOM

Primjerice, u Tržištu tvrtke TIMOCOM integrirane su različite komponente i one se mogu združeno koristiti. U sustavu je preko aplikacije Tracking povezano 265 pružatelja usluga telematike. Svoj položaj možete prikazati na integriranoj cestovnoj karti i slati poslovnim partnerima radi praćenja pošiljke. Privremeno dijeljenje GPS-lokacije s nalogodavcima i korištenje funkcije praćenja u vezi s upravljanjem rampama, kao što to nudi sustav Cargoclix, između ostalog pomaže u boljem tempiranju provođenja transportnih naloga na mjestu odredišta. Time se izbjegavaju dodatna sučelja drugih aplikacija te se optimiziraju i pojednostavljuju poslovni procesi. To pogoduje i nalogoprimcima kao što su špediteri i prijevoznici tereta, kao i nalogodavcima iz logistike te iz industrije i trgovine, budući da mogu bolje uskladiti svoje interne procese s većom sigurnošću planiranja  i tako uštedjeti vrijeme i novac. Transparentnost koju transportna poduzeća nude svojim klijentima stvara povjerenje i čini znatnu prednost pred konkurencijom.

Kompatibilnost sustava sprečava pogreške

Važno je da se sustavi koje koriste mnoge tvrtke, poput sustava CRM ili ERP, a koji su često različiti, mogu povezati s drugim aplikacijama ili da su s njima kompatibilni. Unosi se više ne moraju vršiti ručno, a informacije o poslovnim partnerima i transportnim nalozima mogu se s nekoliko klikova prenijeti u vlastiti sustav (kao što je TMS). I obrnuto se, naravno, podaci iz sustava za upravljanje transportom (TMS-a) neke špediterske tvrtke mogu prenijeti u zatvoreni sustav poput TIMOCOM Tržišta radi objavljivanja natječaja ili pak ponude tereta ili skladišta u aplikaciji Burza tereta. Na taj se način izbjegavaju pogreške i redundancija podataka kao što su dvostruki unosi ili greške zbog ručnog prepisivanja – što čini još jednu prednost metodičkog pristupa integraciji.

Optimiziranje procesa uz TIMOCOM

Integracija podataka i aplikacija nudi velike mogućnosti optimizacije za logistisčke procese u cestovnom prijevozu robe. Korištenje sustava koji pružaju prilagođene funkcije za potrebe logističkih tvrtki nudi neizmjerne prednosti svim sudionicima duž lanca opskrbe. FreightTech poduzeća kao što je TIMOCOM svojim aplikacijama i uslugama nude digitalna rješenja koja se mogu integrirati i u postojeće sustave kako bi se optimizirali pojedinačni procesi. Informirajte se odmah o svojim mogućnostima i o tome kako vam pritom može poslužiti TIMOCOM Tržište.

Postanite insider u profesiji

Redovito primajte važne članke, vrijedne stručne priloge i ekskluzivne izvještaje korisnika!


Prijava na newsletter

Pop-up image - Logistic
Želite li postati stručnjak u logistici?

Stoga primajte naše vijesti o logistici izravno u svoj sandučić. Budite prvi koji će imati koristi od naših proizvoda i ažuriranja.

na vrh