Davati i primati ocjene za naloge

Ocijenite svoje nalogoprimce ili nalogodavce nakon završenih transporta na TIMOCOM Road Freight Marketplace. Svakom ocjenom aktivno doprinosite većem povjerenju i transparentnosti u sustavu – nalog po nalog.

Za sve koji dodjeljuju terete

Vaše prednosti:

  • Viša sigurnost: Pozitivne ocjene za komunikaciju, rukovanje teretom te pravovremeno utovar i istovar pružaju Vam sigurnost da je Vaš teret u dobrim rukama.
  • Prvi izbor: Pozitivnim rezultatom tvrtke bit ćete kao nalogodavac preferirani od strane prijevozničkih poduzeća.
  • Ušteda vremena: Na temelju ocjena drugih korisnika sustava odlučujete još bolje i brže koji je poslovni partner pravi za Vas.

Za sve koji obavljaju transport

Vaše prednosti:

  • Viša sigurnost: Ocjene o pravovremenosti plaćanja, poštenju i komunikaciji pomažu vam pri odabiru vaših poslovnih partnera.
  • Povećajte vrijednost brenda: Pozitivne ocjene doprinose vašem poslovnom rezultatu – čime povećavate svoju prednost u konkurenciji.
  • Učinkovitost: Zahvaljujući transparentnim ocjenama unutar Marketplacea, na jednom mjestu pronaći ćete reprezentativna mišljenja o potencijalnim poslovnim partnerima.


I tako to funkcionira

Dajte ocjene za obavljene transportne naloge

Čim se dostigne datum istovara, uključeni poslovni partneri dobit će obavijest da se mogu međusobno ocijeniti prema principu 5 zvjezdica. Da biste mogli dati ocjenu, mora se dokazati da je nalog zaista izvršen. Taj se dokaz može pružiti na dva načina:

  • Dogovor na TIMOCOM burzi tereta
  • Nalog za transport putem TIMOCOM-a
Ocjene s dogovorom ili transportnim nalogom
Različite kategorije ocjenjivanja

Ocijenite različite kategorije

Ocijenite nalogodavca:

  • Komunikacija s ugovornim partnerom
  • Točnost pri utovaru i istovaru
  • Rukovanje teretom i dokumentima

Ocijeniti nalo­gopri­mca:

  • Komunikacija s ugovornim partnerom
  • Pravednost dogovora
  • Točnost plaćanja

👉 Brza procjena: Možete ocijeniti sve kategorije istovremeno samo jednim klikom.

Ocjena poduzeća i pojedinačne ocjene u profilu tvrtke

U profilu poduzeća prikazuje se rezultat poduzeća koji se izračunava na temelju ocjena nalogoprimaca i nalogodavaca. Također, ovdje možete vidjeti prosječnu ocjenu pojedinih kategorija.

Pregledajte ocjene u profilu

Imate pitanja? Rado ćemo vam pomoći:

Često postavljana pitanja (FAQ)

Kako biste mogli davati ili primati ocjene za obavljene prijevoze, potrebno je da zaključite transakciju putem TIMOCOM Road Freight Marketplace. Evo koraka:

  1. Potvrda o narudžbi: I nalogoprimac i nalogodavac moraju potvrditi ili dogovor ili transportni nalog.

  2. Ocjena: Nakon što je transport obavljen, obje strane mogu međusobno dati ocjenu.

Time je osigurano da su oba ugovorna partnera zaista zajednički izvršila nalog.

Svojeg poslovnog partnera možete ocijeniti od dana nakon datuma istovara. Za to imate najmanje 44 dana plus dogovoreni rok plaćanja. Ako nije dogovoren rok plaćanja, na raspolaganju vam je ukupno 104 dana za izvršenje ocjene.

Kada ocjenjujete nalogoprimca, možete ocijeniti sljedeće kategorije:

  • Komunikacija s dispečerskim odjelom
  • Pravovremeno utovarivanje i istovarivanje
  • Rukovanje teretom
  • Rukovanje dokumentima

Kada ocjenjujete nalogodavca, mogu se ocijeniti sljedeće kategorije:

  • Komunikacija
  • Pravedni ugovorni dogovori
  • Plaćanje

Svaka kategorija se jednako vrednuje u ukupnoj ocjeni. Nepovrijeđene podkategorije se ne uključuju u izračun. Također možete ocijeniti sve kategorije jednim klikom.

Ne, nije moguće ostaviti komentar na ocjenu. Podjela u podkategorije omogućuje detaljniju ocjenu, pa se može odustati od komentara.

Ocjena tvrtke izračunava se kao prosjek ocjene kao nalogoprimca i ocjene kao nalogodavca. Nakon prve primljene ocjene, ona je vidljiva na vašem profilu tvrtke.

Da, automatski ćete biti podsjećeni na otvorene ocjene. Čim ocjena bude moguća, dobit ćete obavijest putem zvona u Road Freight Marketplace. Dodatno, kontakt osobe pohranjene u transportu dobit će obavijest putem e-pošte.

Ako u transportu nije unesen kontakt osoba, svi korisnici Vaše tvrtke dobit će obavijest putem zvona i e-pošte (pod uvjetom da su u postavkama dali suglasnost). Jednom će također biti poslana dodatna podsjetnica putem navedenih kanala.

Možete pronaći tvrtke za koje još niste dali ocjenu na dva načina:

  1. Pregled transportni nalozi
  2. Pregled dogovori

Jednostavno filtrirajte prema transportima koji još nisu ocijenjeni.

Ako niste zadovoljni svojom ocjenom, možete jednokratno zatražiti ispravak od ugovornog partnera. To možete učiniti izravno putem detaljnog prikaza transportnog naloga ili sklapanja posla u Road Freight Marketplaceu (odjeljak "Bewertung").

Preporučujemo da dodatno osobno kontaktirate ugovornu stranu kako biste objasnili razloge Vašeg upita.

Ocjena se nakon objave odmah uključuje u rezultat tvrtke, čak i ako je naknadno podnesen zahtjev za ispravkom i taj zahtjev još uvijek nije riješen. Čim se izvrši ispravak, rezultat tvrtke se ponovno izračunava.

Odgovor na zahtjev za ispravkom mora biti dan u roku od 7 dana.

TIMOCOM kao neutralni pružatelj usluga ne može ispraviti niti izbrisati ocjene. Molimo Vas da uspostavite izravan kontakt sa svojim ugovornim partnerom i iskoristite mogućnost ispravka koja Vam je dostupna za svaku ocjenu.

U slučaju pauziranja ugovora (bez otkazivanja) sve ocjene ostaju sačuvane.

Pop-up image
Želite li postati stručnjak u praćenju pošiljki uživo?

Pretplatite se i primajte sve najnovije informacije o praćenju (Tracking), GPS podacima u stvarnom vremenu i automatiziranim obavijestima o statusu pošiljke – izravno u vaš inbox.

na vrh