12.07.2016

Po 8. put TimoCom je najbolji brend

IT poduzeće iz Erkratha prema odabiru čitatelja izdavateljske kuće ETM pobjeđuje u kategoriji burze tereta.

(3)

Erkrath, 27.06.2016. – Službeno je: TimoCom je i ove godine potvrđen kao „Beste Marke“ („najbolji brend“) u kategoriji burze tereta. Čitatelji magazina lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer svake godine glasuju za najbolja teretna vozila i najbolji brend. Nagrada koju je potaknulo izdavalaštvo ETM cijeni rad u razvoju inovativnih proizvoda i usluga za transportnu branšu. Direktor marketinga tvrtke TimoCom, Christof Thesinga, primio je nagradu na svečanoj dodjeli u Stuttgartu: „Odlikovanje „Beste Marke“ bilo nam je i ostalo velika čast. Ono je potvrda da se rad i angažman naših djelatnika isplati. Ova godina zasigurno je simbol za to da se izravan kontakt s klijentima isplati.“

Komunikativnost i transpartnetnost

Thesinga smatra da je jedan od razloga za odabir IT poduzeća upravo izravna komunikacija s klijentima. Više od 50 međunarodnih djelatnika dnevno razgovara s više od 2000 TimoComovih korisnika o funkcijama platforme ili odgovara na pitanja o transportu. U području društvenih medija, TimoComova Facebook stranica postala je najvažniji digitalni kanal, jer poduzeću omogućuje kontakt s klijentima u stvarnom vremenu. „Ništa nije uvjerljivije od izravnog i osobnog odgovora na povratne informacije“, objašnjava marketinški stručnjak. „Naš tim društvenih medija traži aktivno mišljenje o određenim aspektima transportne platforme za naše klijente.“

Ova izravna razmjena motivirajuća je za klijente i promiče sveukupno zadovoljstvo brendom, ali također predstavlja i dio korporativne filozofije te na taj način samo-razumijevanja zaposlenika.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh