Freight Price Insights: Transparentniji troškovi prijevoza i jasne konkurentske prednosti
Freight Price Insights: Transparentniji troškovi prijevoza i jasne konkurentske prednosti
Uspješno partnerstvo: Gunnar Gburek, glasnogovornik tvrtke i voditelj poslovnih odnosa TIMOCOM-a, Hansjörg Haller, izvršni direktor tvrtke Translogica, Marc Pfaffenberger, generalni direktor tvrtke Translogica i Oliver Jäger, direktor za upravljanje ključnim klijentima i partnerima TIMOCOM-a (s lijeva na desno).
Na ovogodišnjem sajmu transporta i logistike predstavljeno je novo sučelje Freight Price Insights tvrtki TIMOCOM i Translogica – inovativno rješenje koje osigurava još veću transparentnost i učinkovitost u određivanju cijena prijevoza.
Intenzivna suradnja između TIMOCOM-a i Translogica-e, dviju etabliranih tvrtki za logistička rješenja, dovela je do razvoja rješenja koje korisnicima pruža ažuran uvid u cijene za usporedive ponude prijevoza. Uvođenjem TIMOCOM Freight Price Insights sučelja, korisnici dobivaju pristup trenutnim cijenama prijevoza za određene rute, na temelju ponuđenih cijena prijevoza na TIMOCOM burzi prijevoza.
Smjernice za cijene
Prednosti sučelja su očite: Špediteri, otpremnici i pružatelji logističkih usluga mogu donositi informirane odluke o cijenama zahvaljujući preciznim tržišnim informacijama. Pristup sveobuhvatnim podacima smanjuje neizvjesnost oko odgovarajućih troškova prijevoza i pruža jasne smjernice za podnošenje ponuda za prijevoz i sklapanje ugovora. To štedi vrijeme i ne samo da dovodi do optimiziranih poslovnih procesa već i povećava operativnu učinkovitost.
Uzbudljivi uvidi u funkcionalnost
Translogica je uživo demonstracijom na štandu TIMOCOM-a zainteresiranima pružila uzbudljiv uvid u funkcionalnosti rješenja i pokazala koliko jednostavna može biti integracija među sustavima.
„Naša je misija podržati logističku industriju modernim rješenjima.“ „S TIMOCOM Freight Price Insights sučeljem činimo još jedan veliki korak prema budućnosti u transportnom poslovanju temeljenoj na podacima“, objašnjava Gunnar Gburek iz TIMOCOM-a. „Partnerstvom s TIMOCOM-om stvaramo sinergiju koja čini tržište prijevoza transparentnijim i generira stvarnu dodanu vrijednost za korisnike.“ „TIMOCOM Freight Price Insights sljedeći je logičan korak u digitalizaciji logistike“, dodaje Hansjörg Haller, izvršni direktor tvrtke Translogica. Zajedno s Marcom Pfaffenbergerom, direktorom tvrtke Translogica, i Oliverom Jägerom, direktorom upravljanja ključnim klijentima u tvrtki TIMOCOM, uspješno su zaključili sajam transporta i logistike 2025., nakon brojnih pozitivnih povratnih informacija posjetitelja.
Digitalna suradnja kao model za budućnost
TIMOCOM Freight Price Insights impresivno pokazuje kako digitalne tehnologije mogu potaknuti suradnju u logistici. Tvrtke svih veličina pozvane su da otkriju mogućnosti novog sučelja i iskoriste prednosti podataka o cijenama prijevoza u stvarnom vremenu.