skip navigation
23.02.2022

Funkcija ocjenjivanja je ovdje!

FreightTech poduzeće TIMOCOM uvodi ocjenjivanje pomoću 5 zvjezdica

Funkcija ocjenjivanja TIMOCOM

Erkrath, 23. 2. 2022. – Odsad TIMOCOM u svom sustavu Smart Logistics System nudi funkciju ocjenjivanja poslovnih partnera. Na taj način to poduzeće za IT ne samo da ispunjava veliku želju svojih klijenata, nego i stvara još jednu dodanu vrijednost u svom sustavu Smart Logistics System. „Privatno gotovo i ne donosimo odluke o kupnji, a da prije toga ne pogledamo ocjene drugih kupaca. Odsad naši klijenti pri odabiru svojih poslovnih partnera mogu uzeti u obzir i mišljenje trećih osoba”, kaže Gunnar Gburek, voditelj poslovanja tvrtke TIMOCOM.

„S obzirom na duge rokove za plaćanje u logistici, svojim klijentima dajemo odgovarajuće razdoblje za međusobno ocjenjivanje.” Gunnar Gburek, voditelj poslovanja tvrtke TIMOCOM
dijeljenje na ...

Kako bi ocjene bile korisne za cjelokupnu mrežu, moraju biti poštene i iskrene. Zbog toga je nova funkcija ocjenjivanja povezana s aplikacijom Transportni nalozi i uvjetovana postojanjem transportnog naloga. Gburek: „Na taj način možemo zajamčiti da se međusobno ocjenjuju samo korisnici koji se nalaze ili su se nalazili u poslovnom odnosu.” Tada nalogodavac može ocijeniti komunikaciju s ugovornim partnerom, točnost utovara i istovara te postupanje s robom i dokumentima. Nalogoprimci osim komunikacije ocjenjuju u kojoj mjeri su ugovorne odredbe poštene i je li plaćanje bilo pravodobno.

Rokovi za plaćanje omogućuju duga razdoblja za ocjenjivanje

Načelno svaki korisnik može ocijeniti svoje poslovne partnere ako je s njima u kontaktu preko aplikacije Transportni nalozi. Funkcija ocjenjivanja aktivira se čim je transport završen, odnosno čim je roba istovarena. Poslovni partneri mogu se međusobno ocjenjivati do 104 dana nakon istovara. „S obzirom na duge rokove za plaćanje u logistici, svojim klijentima dajemo odgovarajuće razdoblje za međusobno ocjenjivanje”, objašnjava Gburek. „Ipak je plaćanje ključno za zadovoljstvo pružatelja transportnih usluga.”

Sada korisnici sustava mogu dobiti potvrdu svoje kvalitete i pouzdanosti od svojih poslovnih partnera. Ako netko traži nove poslovne partnere, pri odlučivanju može uzeti u obzir iskustva drugih poduzeća. „Veoma nas zanima kako će naši klijenti prihvatiti tu novu funkciju”, kaže Gburek.

Više informacija o funkciji ocjenjivanja možete pronaći na poveznici https://www.timocom.com.hr/smart-logistics-system/funkcija-ocjenjivanja

na vrh