Praćenje u stvarnom vremenu unutar opskrbnog lanca
Aplikacije Smart App i Smart API Tracking tvrtke TIMOCOM umrežavaju logističke aktere, optimiziraju lanac isporuke i omogućuju profitabilnije procese u cestovnom transportu robe

Erkrath, 20.12.2019. – Svi poznajemo i već
danas sve češće koristimo Location-Based-Services – bilo pri isporuci paketa,
tijekom navigacije ili pri svim lokalnim pretraživanjima na pametnom telefonu.
Za razliku od privatne uporabe, pri kojoj gotovo uvijek vrijedi načelo
„pošiljatelj i cilj”, praćenje u stvarnom vremenu unutar opskrbnog lanca
(Supply Chain) znatno je kompleksnije. Naime, u njemu sudjeluje mnoštvo
trgovaca, špeditera i vozača. To je dugačak lanac dodirnih točaka i aktera koji
su nerijetko tehnički odvojeni jedni od drugih, ali su ipak snažno ovisni jedni
o drugima. Kako bi taj lanac isporuke učinila transparentnim za sve i postigla
maksimalne učinke suradnje, tvrtka TIMOCOM razvila je aplikacije Smart App i
Smart API Tracking.
Prednosti
za ponuđivače utovara
Pomoću aplikacije Smart App Tracking tvrtke
TIMOCOM u bilo kojem trenutku moguće je pogledati podatke o položaju nekog
kamiona – dokle god je špediter ili prijevoznik aktivirao praćenje. Aplikacija
Smart API Tracking omogućuje, u budućnosti i pomoću geofencinga, daljnju obradu
odobrenih podataka o kamionu unutar vlastitog logističkog softvera. Tako je
moguće samostalno nadzirati status transporta i npr. izračunati predviđeno
vrijeme dolaska („ETA” = Estimated Time of Arrival) vozila na mjesto utovara i
mjesto istovara te rezervirati odgovarajući vremenski prozor na odredištu.
Djelomično automatizirano i uz minimalni trošak osoblja budući da sustav
proizvodi daleko najviše podataka, a sudionici se proaktivno informiraju.
Učinkovitiji procesi utovara i manje čekanja znači manje stresa i više prometa.
I planiranje ruta moguće je znatno optimizirati pomoću podataka o praćenju:
moguće je pomoću predviđanja zaobići gužve ili događanja unutar grada,
planirati najkraću ili najpovoljniju rutu i odabrati prikladne vozače i kamione
za dotičnu dionicu. Osim toga, špediteri mogu izbjeći prazne vožnje i
prilagoditi svoje upravljanje flotom situaciji s nalozima najbolje što je
moguće, što s jedne strane smanjuje troškove i administraciju, a s druge strane
smanjuje emisiju CO2.
Smanjivanje
troškova zahvaljujući modernom upravljanju opskrbnim lancem
Svako poduzeće mjeri svoj uspjeh pomoću dva
osnovna mjerila: učinkovitosti i prometa. Aplikacija Smart API Tracking pomaže
upravo u tome: s jedne strane smanjuju se troškovi osoblja i stope grešaka, a s
druge strane djelomično automatizirani izračuni ruta i tereta omogućuju
povećanje učinkovitosti cestovnog transporta robe. Uz aplikaciju Smart App Rute
i troškovi tvrtke TIMOCOM osim toga je moguće učinkovitije i time profitabilnije
oblikovati planiranje budžeta. I područje servisa podiže se na novu razinu
pomoću sustava Smart Logistics System. Već samo transparentna i precizna
obavijest preko ETA predstavlja dodatnu vrijednost koju klijenti cijene.
Primatelji robe, sasvim svejedno je li riječ o trgovini ili industriji, mogu
točno prilagoditi svoje procese i resurse dolasku i također ih optimizirati. Za
kritičnu robu ili pri pogrešnim isporukama prijevoznike je moguće pronaći i
kontaktirati i unutar logističkog procesa kako bi ad-hoc proveli odluke. Osim
toga, oni mogu bolje izračunati svoje vrijeme vožnje i tako pronaći bolju
ravnotežu između posla i slobodnog vremena.
Praćenje
u stvarnom vremenu u samo jednom sustavu
Pomoću sustava Smart Logistics System pritom
nije potrebno mijenjati ponuđača ili softver budući da TIMOCOM povezuje sve
sudionike preko svoje mreže u samo jednom sustavu. U suradnji sa svojim
partnerima to poduzeće za IT iz Erkratha prikuplja, povezuje i integrira sve
relevantne podatke o klijentima i pružateljima usluga. Više od 43 000 klijenata
već danas je dio tog sustava koji stvara do 750 000 međunarodnih ponuda tereta
i utovarnog prostora dnevno. Kao jedan od vodećih europskih ponuđača aplikacija
Smart Logistics TIMOCOM omogućuje svojim klijentima optimiranje procesa,
učinkovito iskorištavanje prostora za teret i angažiranje osoblja te brzo i
jednostavno povezivanje uključenih poduzeća.