skip navigation

Više brzine za digitalno procesuiranje naloga

Koristi koje sustav TIMOCOM pruža tvrtci Dittrich Eiltransporte

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkrath / Obermichelbach, 18.04.2019. – I sam naziv tvrtke je program. Jasno je: riječ je o zaposlenom timu koji djeluje brzinom munje, fleksibilno i individualno. „Dittrich Eiltransporte nije najveće poduzeće svoje vrste, ali je sigurno jedno s najboljom vrstom personaliziranog pristupa“, o sebi tvrde Obermichelbacheri. Stoga: tamo gdje se susreću tempo, usluga i pragmatična krojena rješenja, nastupa Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM.

„Štedimo između 60 i 70 posto vremena prilikom dodjele naloga“

Tvrtka Dittrich kao klijent TIMOCOMa u posljednjih je deset godina digitalno upravljala s više od 1000 transportnih naloga: bez faksa, telefona i papira. Tvrtka Dittrich svakodnevno primjenjuje sustav TIMOCOM kako bi terete dodjeljivala prijevoznicima. Uzdaju se i u softversko rješenje Lavid. Ono obuhvaća transportne naloge vlastitih klijenata, a nakon dodjele samo još unose prijevoznika.

Prije korištenja rješenja za digitalno procesuiranje naloga tvrtke TIMOCOM, transportne naloge putem sučelja Lavid slali su eksternim prijevoznicima. Burza tereta integrirana u sustav i procesuiranje naloga omogućuju brže slanje transportnih naloga. „Štedimo oko 60 i 70 posto vremena prilikom dodjele naloga“, kaže Dittrichov disponent i direktor Oliver Stiller. „Transportni nalog procesuiramo popunjavanjem samo jednog prozora. Sve je odmah online. Imamo više vremena za pobrinuti se oko individualnih rješenja za naše klijente“, tvrdi Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich 1994. godine osnovao je poduzeće s četiri vozila. Danas ima međunarodne klijente i dobro postavljenu tvrtku s partnerima diljem svijeta i više od 230 vozila. 25 stalnih zaposlenika i 65 podizvođača omogućuje sigurnu i najbržu moguću dostavu hitnih pošiljki.

U okviru programa TIMOCOM Challenge poduzeće je osvojilo drugo mjesto kao najaktivniji klijent i zaslužilo osobnu obuku u Obermichelbachu. Razjašnjeno im je kako jedan transportni nalog može obraditi više osoba i kako se zahtjev za transportom može koristiti umjesto e-maila. U tvrtci Dittrich već su znali za to, ali nisu još koristili tu mogućnost. Nju je potrebno testirati s nekoliko prijevoznika kako bi od nje u praksi ubuduće imali koristi. Novom kolegi koji im je pojačanje u timu disponenata toplo je preporučen Update Pool. I ostali disponenti već koriste praktični vodič za vlastiti napredak.

Trio disponenata ima još jednu zadaću za IT stručnjake iz Erkratha: žele da TIMOCOM primatelju transportnog naloga pošalje e-mail. „Mnogi nalogoprimci još ne poznaju digitalno procesuiranje naloga TIMOCOMa i stoga ne znaju gdje točno mogu pronaći nalog za transport“, kaže jedan od sudionika. E-mail bi sadržavao poveznicu koja bi nalogoprimca izravno odvela na transportni nalog u sustavu Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM. 

Povijest tvrtke: održivi uspjeh

Prije gotovo 25 godina Thomas Dittrich osnovao je poduzeće u Fürthu – s četiri vozila. Danas ima međunarodnu klijentelu, tvrtka ima razne partnere i preko 230 aktivnih vozila. 25 stalnih zaposlenika i 65 podizvođača brine za sigurnu i brzu dostavu na lice mjesta: neovisno o tome je li robu potrebno čuvati kao On-Board-Courier ili hitna roba mora prevaliti kratku udaljenost.

Više informacija o tvrtci Dittrich možete pronaći na eiltransporte-dittrich.de.

na vrh