Mega Pol Trans
Mega Pol Trans oslanja se na TIMOCOM međunarodni inkaso
Izvršeni prijevozi, otvoreni računi
Eliza Wyrwich radi u odjelu knjigovodstva, računovodstva i naplate u poduzeću „Mega Pol Trans” u Pili. „Tamo gdje se radi o novcu nikada nije dosadno. Umjesto toga emocija ima napretek. Pri obavljenoj usluzi prijevoza obično polazimo od toga da nakon isporuke robe unutar dogovorenog roka, koji je ionako već vrlo dug, slijedi i plaćanje. Međutim, to nije uvijek slučaj”, kaže Wyrwich. Izostanak uplata predstavlja veliki problem za transportno poduzeće: tekući troškovi poslovanja vrlo su visoki i nagomilavanje takvih incidenata u krajnjem slučaju može dovesti do financijskih gubitaka i na kraju i do bankrota poduzeća. „Uvijek je nužno pažljivo odvagnuti hoće li se ispunjenje obveze zahtijevati putem suda: to nije jeftino i često je vrlo dugotrajno. Mi njegujemo kontakt sa svojim klijentima, ali nitko ne radi u dobrotvorne svrhe i svatko očekuje biti plaćen za odrađeni posao. Prvo pozivamo telefonski i putem e-maila molimo da se dug podmiri. Ako to ne pomaže, a potraživanje je neosporno, oslanjamo se na TIMOCOM međunarodni inkaso. Imamo mnogo iskustva u suradnji s tvrtkom TIMOCOM jer postoje mjeseci u kojima tvrtci TIMOCOM predajemo čak nekoliko naloga za naplatu. Veoma cijenimo tu uslugu jer stopa uspjeha iznosi do 86 posto. Osim toga, to je i pitanje izračuna: ako se radi o visokom iznosu i slučaj se može riješiti izvan suda, isplati se iskoristiti tu mogućnost. Na taj način štedimo vrijeme i novac. Ako se radi o niskom iznosu, tim više nam je u interesu da se ne stvaraju dodatni troškovi. Budući da usluga TIMOCOM međunarodni inkaso nije skupa, to je optimalan način utjerivanja potraživanja ili dobivanja informacija o tome postoji li uopće mogućnost da se dobije nepodmireni iznos”, kaže Wyrwich.
Korisna suradnja s tvrtkom TIMOCOM
TIMOCOM međunarodni inkaso koju vodi Alexander Oebel, odvjetnik tvrtke TIMOCOM, aktivira se kad se s jedne strane prekorači rok za plaćanje, a s druge strane svi napori klijenta ostanu bez rezultata. Tim održava bliski kontakt s vjerovnikom kako bi on izravno mogao vidjeti napredak po tom pitanju. Brzo djelovanje, pristup velikoj bazi informacija i iskustvo TIMOCOM međunarodnog inkasa omogućuju da se potraživanje utjera bez odgađanja ili, ako to nije moguće, da se utvrdi najbolji način djelovanja. „To je vrlo važno, jer je upravljanje potraživanjima značajan dio aktivnosti poduzeća. Ne isplati se prepustiti ga sebi samom. Cijena te bezbrižnosti može biti vrlo visoka”, dodaje Wyrwich.
Posljedice za neredovite platiše
Učinkovitost TIMOCOM međunarodnog inkasa temelji se na jednostavnom mehanizmu: ako dužnik unatoč upozorenjima ugovornog partnera i naporima tvrtke TIMOCOM nije voljan regulirati potraživanje, on gubi svoj pristup platformi TIMOCOM. To je oblik zaštite interesa više od 135 000 korisnika usluga tvrtke TIMOCOM. Tvrtka TIMOCOM pridaje posebnu važnost pravednosti i poštenju u poslovanju. Za nepoštenog poduzetnika to može biti vrlo bolno, ali ta disciplinska mjera osigurava korektno ponašanje na transportnoj platformi. Njen krajnji rezultat je očuvanje visokih standarda platforme TIMOCOM.
Transportna platforma je međunarodnog karaktera. To je vrlo važno za gospođu Wyrwich jer se neugodnim pitanjima bave stručnjaci – na njenom materinjem jeziku i bez potrebe da se unajmljuju inozemni pravnici. TIMOCOM međunarodni inkaso je u tvrtki Mega Trans Pol kao dodatni odjel koji brine o tome da se poslovi odvijaju onako kako bi trebali”, objašnjava Wyrwich. Gospođa Wyrwich završava svoj posao oko 16 sati, ali joj je glava puna stvari koje još treba obaviti, kao i sutrašnjeg rasporeda – kaže se da transport nikad ne spava. Zahvaljujući međunarodnom inkasu tvrtke TIMOCOM ona ipak ima jedan problem manje.