Zaštita sa sustavom

Naš slogan glasi „Povjerenje je dobro, kontrola je bolja!” - i idemo još korak dalje: ne samo da provjeravamo nove i postojeće stranke, nego vam nudimo mnoge druge sigurnosne usluge.

TC Login: Pristup sustavu Smart Logistics System

Jedna od najvećih opasnosti za sigurnost na računalu još uvijek je moguće dešifriranje korisničkog imena/lozinke. Iz tog razloga mi u tvrtci TIMOCOM ne dodjeljujemo lozinke za identifikaciju. Kao klijent tvrtke TIMOCOM kod nas preuzimate svoj osobni sigurnosni pristup odnosno sigurnosni ključ pod nazivom TC Login. Tako nakon instalacije i aktivacije imate praktičan, autoriziran pristup sustavu Smart Logistics System preko svog računala.

I ako pristupate platformi tvrtke TIMOCOM mobilno preko aplikacije, postavljamo jednake sigurnosne standarde. Tako TC Login u aplikaciji Transportni barometar zajedno s individualnim PIN-om služi kao pristup osobnom TIMOCOM računu.

Vaše prednosti:
  • dobivanje osobnog sigurnosnog ključa pri preuzimanju: TC Login
  • Jednostavan pristup sustavu
  • Aktivacija samo za autorizirane korisnike
  • Nema kombinacije korisničkog imena/lozinke koju je moguće špijunirati!

Jedna od naših velikih prednosti je: tehnička sigurnost

Sigurnosna mreža TIMOCOM obuhvaća i dosljedne investicije u najmoderniju tehnologiju IBM i Oracle. Kao klijentu tvrtke TIMOCOM tako vam na raspolaganju stoji visokotehnološka platforma posebne klase koja vam omogućuje brz i siguran rad.

S tvrtkom TIMOCOM nećete doživjeti neugodna iznenađenja: dva neovisna računalna centra na različitim mjestima na najvišoj sigurnosnoj razini omogućuju vam rad u bilo koje vrijeme. Naime, naši poslužitelji su zahvaljujući potpunim sustavima sigurnosne kopije optimalno dostupni i u slučaju katastrofe tako da sustav Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM uvijek može nastaviti raditi uz uobičajenu kvalitetu.

Kao specijalist za IT tvrtka TIMOCOM nudi:
  • pečat ISO/IEC 27001 certificirane računalne centre koji štede energiju
  • siguran prijenos podataka zahvaljujući kodiranoj SSL vezi
  • 24/7 monitoring i operating s vlastitim IT odjelom
  • višestruko redundantan internetski priključak
  • učinkovit vatrozid i višeslojne sustave za zaštitu od virusa
  • Svi podaci su „Hosted in Germany”
Hosted in Germany - Sigurnost podataka u tvrtci TIMOCOM
\„Posebno pažljivo postupamo s vašim podacima! Zbog toga tvrtka TIMOCOM nosi oznaku kvalitete „Hosted in Germany”. Podaci naših korisnika čuvaju se u Njemačkoj i time podliježu njemačkom pravu - i prvenstveno njemačkim propisima za zaštitu podataka koji se smatraju najstrožima u Europi.\”

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Strogo reguliran: pristup sustavu TIMOCOM

Transparentno, čisto, kompetentno - tako izgledaju poslovi s tvrtkom TIMOCOM. Kako bismo mogli svojim klijentima ponuditi uobičajeno veliku količinu sigurnosti, poduzeća koja žele raditi sa sustavom moraju ispuniti određene uvjete. Na taj način više od 130 000 korisnika usluga tvrtke TIMOCOM već se nalazi u dobrim rukama s obzirom na sigurnost. Taj strogi proces odobrenja doveo je do toga da je danas aspekt kvalitete biti klijent tvrtke TIMOCOM.

Sigurnost na tržištu trenutačnih isporuka i ugovornom tržištu
  • Pristup burzi u pravilu tek od 6 mjeseci postojanja poduzeća
  • Provjera važnih poslovnih dokumenata prije sklapanja ugovora
  • Provjera svakog novog klijenta
  • Neprekidni Customer Controlling i nakon sklapanja ugovora

Zajedno za vaše dobro pravo

U radnoj svakodnevici ponekad se događa da računi nisu pravodobno podmireni. Za taj slučaj u tvrtci TIMOCOM postoji odjel Međunarodnog inkasa. On brzo i jednostavno stupa u akciju i razjašnjava može li se još računati na novac. Prednost kod tvrtke TIMOCOM je primjerice i to da savjetovanje međunarodnih klijenata obavljaju djelatnici koji znaju njihov materinski jezik.

Usput, naš odjel za naplatu ima još jedan poseban popratni efekt: uglavnom ozbiljna poduzeća dolaze u iskušenje da postanu član mreže tvrtke TIMOCOM.

Saznajte više >

Uz prethodnu provjeru igrajte na sigurno

Naši klijenti svakog dana trebaju učinkovito i sigurno koristiti sustav TIMOCOM - to je naš zadatak. Budući da se transakcije ostvaruju izravno među poslovnim partnerima, naravno da se pritom zahtijeva i trgovačka obveza savjesnosti svakoga od njih.

Infografika za TIMOCOM Identify
Provjera identiteta poslovnog partnera:
  • zatražite dotičnu ponudu iz sustava TIMOCOM u obliku ispisa potencijalnih poslovnih partnera. Tako možete odmah provjeriti ima li i on pristup sustavu Smart Logistics System.
  • U profilu poduzeća potražite unos vašeg potencijalnog poslovnog partnera. Pomoću funkcije dokumenata on je trebao prenijeti često tražene dokumente koji služe za identifikaciju.
  • Usporedite podatke u prenesenim dokumentima s onima u pohranjenom profilu poduzeća.
  • Usporedite podatke osobe za kontakt, primjerice jesu li ime, broj telefona i adresa e-pošte pohranjeni u profilu poduzeća i jesu li identični.

Ako nakon kontrole još postoje opravdane sumnje u podatke poslovnog partnera, TIMOCOM Identify pomaže vam pri identifikaciji potencijalnog partnera.

Što vam je potrebno za nalog za identifikaciju:
  • ispis ponude koju vam je poslao poslovni partner iz sustava TIMOCOM
  • kopija dokumenata prenesenih u profil poduzeća odnosno dokumenata o tvrtci koje ste dobili od poslovnog partnera
  • potpuno ispunjen obrazac zahtjeva uz navođenje razloga za vašu sumnju
Potpuni dokumenti šalju se tvrtci TIMOCOM e-poštom ili faksom:

+49 211 88 26 14 00

info.hr@timocom.com

preuzimanje obrasca zahtjeva (PDF, 792 kB)

Za opsežnu besplatnu provjeru tim TIMOCOM Identify predviđa maksimalno 5 radnih sati. Odgovor slijedi u pisanom obliku - radnim danom u razdoblju od 8:00 do 17:00.

Što vi sami možete učiniti za sigurno poslovanje

Pomoću smišljene, višedimenzionalne sigurnosne mreže tvrtka TIMOCOM već čini mnogo kako bi u vašoj poslovnoj svakodnevici sve funkcioniralo bez problema. No i vi sami možete pomoću jednostavnih sredstava i mjera pridonijeti tome da se vaša sigurnost znatno poveća. Ovdje vam dajemo nekoliko savjeta.

Vaš kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera

Vaš kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera

Najvažnija pravila kao priprema za jasne poslove

TIMOCOM standardno provjerava svoje nove klijente još prije nego što dobiju pristup prvom sustavu Smart Logistics System za Europu. Tako mi odrađujemo velik dio predradnji za vas. No i vi možete dan za danom učiniti nešto za svoju sigurnost.

Tako je dovoljno već da slijedite nekoliko koraka pomoću kojeg se rizici od „nečistih” poslova mogu znatno smanjiti već prije sklapanja ugovora. Zbog toga je tvrtka TIMOCOM sastavila popis s najvažnijim zadacima za provjeru novih poslovnih partnera. Daljnje savjete za izbjegavanje krađe tereta možete pronaći i u sljedećem prilogu o europskoj inicijativi tvrtki TIMOCOM i SCHUNCK.

Kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera
Vaša sigurnosna provjera za izbjegavanje krađe tereta

Vaša sigurnosna provjera za izbjegavanje krađe tereta

Pomoću ovog kontrolnog popisa učinkovito štitite svoje poduzeće od prijevare

Crne ovce nisu nov fenomen u transportnoj branši. Novo je da su varalice sve drskiji. Zbog toga je još važnije primijeniti učinkovita sredstva i mjere koje pomažu u sprječavanju prijevare i krađe.

Tvrtke TIMOCOM GmbH i OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG zajedno su razvile opsežni kontrolni popis za poduzeća koje pomaže boljoj kontroli identiteta vašeg poslovnog partnera već prije sklapanja ugovora. Savjetujemo odgovarajućim odgovornim zaposlenicima da preuzmu sigurnosni kontrolni popis koji se može ispuniti i da provjere ozbiljnost pružatelja usluga koji provodi transport na temelju pitanja.

Kontrolni popis za izbjegavanje krađe tereta
na vrh

Prihvaćam da ova stranica koristi kolačiće u svrhu analiza, personaliziranih sadržaja i promidžbe. Saznajte više