skip navigation

Pregled sigurnosne mreže

Sigurnost i zaštita našeg sustava za nas su vrlo važne. Zbog toga provjeravamo i nove i postojeće klijente te vama kao korisniku sustava Smart Logistics System nudimo mnoge dodatne sigurnosne usluge.

Uvijek siguran pristup sustavu Smart Logistics System

Kao klijent tvrtke TIMOCOM kod nas dobivate svoj osobni sigurnosni pristup pomoću individualnog sigurnosnog ključa. Tako nakon aktivacije svog računa u svakom trenutku imate praktičan, autoriziran i siguran pristup sustavu Smart Logistics System.

Čak i ako mobilno pomoću aplikacije pristupate sustavu Smart Logistics System, postavljamo jednake visoke sigurnosne standarde. Tako pomoću individualnog PIN-a dobivate pristup svom osobnom TIMOCOM računu i možete koristiti aplikacije sustava.

Vaše prednosti:
  • dobivanje osobnog sigurnosnog ključa za primjenu na radnoj površini
  • praktična i sigurna prijava
  • mobilni pristup sustavu pomoću aplikacije
  • Aktivacija samo za autorizirane korisnike

Jedna od naših velikih prednosti je: tehnička sigurnost

Sigurnosna mreža TIMOCOM obuhvaća i dosljedne investicije u najmoderniju tehnologiju IBM i Oracle. Kao klijentu na raspolaganju vam stoji sustav Smart Logistics System koji vam omogućuje brz i siguran rad.

S tvrtkom TIMOCOM nećete doživjeti neugodna iznenađenja: dva neovisna računalna centra na različitim mjestima na najvišoj sigurnosnoj razini omogućuju vam rad u bilo koje vrijeme. Naime, naši poslužitelji su zahvaljujući potpunim sustavima sigurnosne kopije optimalno dostupni i u slučaju katastrofe tako da sustav Smart Logistics System uvijek može nastaviti raditi uz uobičajenu kvalitetu.

Kao specijalist za IT tvrtka TIMOCOM nudi:
  • Pečat ISO/IEC 27001 certificirane računalne centre koji štede energiju
  • siguran prijenos podataka zahvaljujući kodiranoj SSL vezi
  • 24/7 monitoring i operating s vlastitim IT odjelom
  • višestruko redundantan internetski priključak
  • učinkovit vatrozid i višeslojne sustave za zaštitu od virusa
  • Svi podaci su „Hosted in Germany”
Hosted in Germany – Sigurnost podataka u tvrtki TIMOCOM
„Posebno pažljivo postupamo s vašim podacima! Zbog toga TIMOCOM nosi oznaku kvalitete „Hosted in Germany”. Podaci naših korisnika čuvaju se u Njemačkoj i time podliježu njemačkom pravu – prvenstveno njemačkim zakonima o zaštiti podataka koji se smatraju jednima od najstrožih u Europi.”

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Strogo reguliran: pristup sustavu Smart Logistics System

Transparentno, čisto, kompetentno – tako izgledaju poslovi s tvrtkom TIMOCOM. Kako bismo mogli svojim klijentima ponuditi uobičajeno visoku razinu sigurnosti, poduzeća koja žele raditi sa sustavom moraju ispuniti određene uvjete. Na taj način više od 135 000 korisnika usluga tvrtke TIMOCOM već se nalazi u dobrim rukama s obzirom na sigurnost. Taj strogi proces odobravanja doveo je do toga da je danas aspekt kvalitete biti klijent tvrtke TIMOCOM.

Sigurnost na tržištu trenutačnih isporuka i ugovornom tržištu
  • Pristup burzi u pravilu tek od 6 mjeseci postojanja poduzeća
  • Provjera važnih poslovnih dokumenata prije sklapanja ugovora
  • Provjera svakog novog klijenta
  • Neprekidni Customer Controlling i nakon sklapanja ugovora

Zajedno za vaše dobro pravo

U radnoj svakodnevici ponekad se događa da računi nisu pravodobno podmireni. Za taj slučaj u tvrtki TIMOCOM postoji odjel međunarodnog inkasa. On brzo i jednostavno stupa u akciju i razjašnjava može li se još računati na novac. Prednost tvrtke TIMOCOM je i to da savjetovanje međunarodnih klijenata provode djelatnici koji znaju njihov materinski jezik.

Usput, naš odjel za međunarodni inkaso ima još jedan poseban popratni efekt: uglavnom ozbiljna poduzeća dolaze u iskušenje da postanu član mreže tvrtke TIMOCOM.

Saznajte više >

Uz prethodnu provjeru igrajte na sigurno

Naši klijenti svakog dana trebaju učinkovito i sigurno koristiti sustav Smart Logistics System – to je naš zadatak. Budući da se transakcije ostvaruju izravno među poslovnim partnerima, naravno da se pritom zahtijeva i trgovačka obveza savjesnosti svakoga od njih.

Provjera identiteta poslovnog partnera:

  • zatražite dotičnu ponudu iz sustava Smart Logistics System u obliku ispisa potencijalnih poslovnih partnera. Na taj način odmah možete provjeriti ima li i on pristup sustavu.
  • U profilu poduzeća potražite unos vašeg potencijalnog poslovnog partnera. Pomoću funkcije dokumenata on je trebao prenijeti često tražene dokumente koji služe za identifikaciju.
  • Usporedite podatke u prenesenim dokumentima s onima u pohranjenom profilu poduzeća.
  • Usporedite podatke osobe za kontakt, primjerice jesu li ime, broj telefona i adresa e-pošte pohranjeni u profilu poduzeća i jesu li identični.

Ako nakon kontrole još postoje opravdane sumnje u podatke poslovnog partnera, TIMOCOM Identify pomaže vam pri identifikaciji potencijalnog partnera.

Što vam je potrebno za nalog za identifikaciju:

  • ispis ponude koju vam je poslao poslovni partner iz sustava
  • kopija dokumenata prenesenih u profil poduzeća odnosno dokumenata o tvrtki koje ste dobili od poslovnog partnera
  • potpuno ispunjen obrazac zahtjeva s navedenim razlozima za sumnju

Potpuna dokumentacija šalje se tvrtki TIMOCOM e-poštom ili faksom:

+49 211 88 26 14 00

info.hr@timocom.com

preuzimanje obrasca zahtjeva (PDF, 792 kB)

Za opsežnu besplatnu provjeru TIMOCOM Identify Team utroši maksimalno 5 radnih sati. Odgovor slijedi u pisanom obliku – radnim danom od 8:00 do 17:00 sati.

Što vi sami možete učiniti za sigurno poslovanje

Pomoću smišljene, višedimenzionalne sigurnosne mreže tvrtka TIMOCOM već čini mnogo kako bi u vašoj poslovnoj svakodnevici sve funkcioniralo bez problema. No, i vi sami možete pomoću jednostavnih sredstava i mjera pridonijeti tome da se vaša sigurnost znatno poveća. Ovdje vam dajemo nekoliko savjeta.

Zajedničko aktivno suzbijanje krađa tereta

Provjera lanaca isporuke i uklanjanje slabih točaka

Pet društava i institucija povezalo je svoje znanje i iskustvo i nudi aktivnu podršku uzduž lanca isporuke poduzećima i vozačima koji sudjeluju u transportu.

Cilj: informiranje i senzibilizacija o riziku od krađa tereta, razvoj praktičnih protustrategija i aktivna podrška pri provođenju sigurnosnih mjera.

Širom Europe krađe tereta uzrokuju godišnje ukupne troškove veće od osam milijardi eura. Za tvornice, zakašnjele odnosno izostale pošiljke robe često uzrokuju prekide proizvodnje i obustave naloga. Vozači kamiona izloženi su povećanoj opasnosti. Naime, pri svakom petom zločinu oni su nasilno napadnuti i život im je ugrožen.

Bez aktivne borbe postoji opasnost daljnjeg porasta krađa koje provode dobro organizirane kriminalne bande. Sljedeće institucije odnosno društva udružila su se na različitim mjestima u lancu isporuke kako bi ciljano podržavala pogođena poduzeća i vozače:

  • Ured kriminalističke policije savezne zemlje Niedersachsen
  • Savez za sigurnost u gospodarstvu sjeverne Njemačke (VSWN)
  • Teleroute i TIMOCOM, ponuđači burzi tereta koje su predvodnici na tržištu
  • HDI-Gerling Industrie, dugogodišnji osiguravatelj industrije i transporta

Protustrategije koje smanjuju rizik mogu početi na različitim poljima, kao npr.:

  • ovisno o vrsti tereta i dionice prikladno vozilo trebalo bi biti opremljeno odgovarajućim sustavima za osiguranje. Načelno je pritom potrebno osigurati da je vozilo sigurno i spremno za vožnju.
  • Informacije o transportu ne smiju se razmjenjivati u prisutnosti neovlaštenih trećih osoba. Što je manji broj nositelja informacija, sudionika transporta i sučelja uzduž lanca isporuke, to je manji rizik od zloupotrebe podataka.
  • Vozači trebaju ići prema ograđenim i osvijetljenim odmorištima i parkiralištima, posebno za dulje stanke i noćenja. Potrebno je dati prednost odgovarajućim parkirališnim mjestima već pri planiranju rute.
  • Tijekom transporta nije dopušteno povesti sa sobom neuključene treće osobe. Potrebno je potpuno pratiti transporte kako bi između upravljačkog mjesta i vozača bio zajamčen neprekidan tijek komunikacije.
Vaš kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera

Vaš kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera

Najvažnija pravila kao priprema za sigurne poslove

TIMOCOM standardno provjerava svoje nove klijente još prije nego što oni dobiju pristup prvom sustavu Smart Logistics System u Europi. Tako mi odrađujemo velik dio predradnji za vas. No i vi možete svakodnevno učiniti nešto za svoju sigurnost.

Tako je dovoljno već da slijedite nekoliko koraka pomoću kojeg se rizici od „nečistih” poslova mogu znatno smanjiti već prije sklapanja ugovora. Zbog toga je tvrtka TIMOCOM sastavila popis s najvažnijim zadacima za provjeru novih poslovnih partnera. Daljnje savjete za izbjegavanje krađe tereta možete pronaći i u sljedećem prilogu o europskoj inicijativi tvrtki TIMOCOM i SCHUNCK.

Kontrolni popis za provjeru novih poslovnih partnera
Vaša sigurnosna provjera za izbjegavanje krađe tereta

Vaša sigurnosna provjera za izbjegavanje krađe tereta

Pomoću ovog kontrolnog popisa učinkovito štitite svoje poduzeće od prijevare

Crne ovce nisu nov fenomen u transportnoj branši. Novo je da su varalice sve drskiji. Zbog toga je još važnije primijeniti učinkovita sredstva i mjere koje pomažu u sprječavanju prijevare i krađe.

Tvrtke TIMOCOM GmbH i OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG zajedno su razvile opsežni kontrolni popis za poduzeća koji pomaže boljoj kontroli identiteta vašeg poslovnog partnera već prije sklapanja ugovora. Savjetujemo odgovarajućim odgovornim zaposlenicima da preuzmu sigurnosni kontrolni popis koji se može ispuniti i da provjere ozbiljnost pružatelja usluga koji provodi transport na temelju pitanja.

Kontrolni popis za izbjegavanje krađe tereta
na vrh