Cjelokupni proces u sustavu Smart Logistics System

Rješavajte svoje transportne naloge izravno sa svojim poslovnim partnerima u sustavu TIMOCOM. Zahvaljujući digitalnom procesu brzo komunicirate i dodatno štedite vrijeme na prikupljanju podataka. Budući da se svi nalozi automatski prevode na potreban jezik, ne postoje jezične barijere te se ni na tome ne gubi vrijeme. Dodatna je prednost pregledan prikaz u usporedbi s drugim komunikacijskim kanalima kao što je, primjerice, e-pošta.

S tvrtkom TIMOCOM k tome uživate uobičajeno visoku razinu zaštite podataka. Podaci uvijek ostaju interni među klijentima, odnosno zaštićeni su od pristupa neovlaštenih osoba. Svi poslužitelji nalaze se u Njemačkoj tako da se primjenjuje njemački zakon o zaštiti podataka. Navedeni podaci ne napuštaju zemlju.

Želite koristiti upravljanje nalozima za upite za transportom? Rado ćemo vam pomoći.

Vaše prednosti:

  • optimiziranje komunikacije uz potpuno digitalnu obradu transportnih naloga
  • osiguravanje pravno obvezujućim ugovornim dokumentima
  • prevladavanje jezične barijere automatskim slanjem naloga na jeziku vašeg poslovnog partnera
  • personalizacija transportnih naloga logotipom svoje tvrtke, pridruživanje dokumenata povezanih s transportom i generiranje brojeva narudžbi
  • ušteda vremena izradom predložaka za česte transportne naloge
  • korištenje svoje osobne statistike za donošenje budućih poslovnih odluka
  • Poboljšajte učinkovitost poslovanja integracijom sučelja Transportni nalozi u svoj sustav za upravljanje transportima

Digitalno procesuiranje naloga

Oba poslovna partnera imaju mogućnost preglednog upravljanja svojim transportnim nalozima i u svakom trenutku zadržavaju točan pregled njihovog statusa – digitalno na jednom središnjem mjestu.

TIMOCOM-Smart-App-Transport-orders-01

TIMOCOM-Smart-App-Transport-orders-Quick-data-collection-02

Ubrzavanje procesa

Zahvaljujući brzom prikupljanju podataka štedi se mnogo vremena. Razlozi su tome: uska integracija s našom burzom tereta i upitima za transportom. Također, koristeći funkcije kopiranja i kreiranja predložaka te inteligentnog automatskog dopunjavanja, brzo prikupljate sve podatke svojih transportnih naloga.

Jednostavnije procjene

Analizirajte svoje poslovne suradnje i brojčane pokazatelje vezane uz poslovanje pomoću naših funkcija procjene koje se individualno prilagođavaju vašim potrebama. Iz tih analiza možete izvoditi pokazatelje za buduće poslove.

TIMOCOM-Smart-App-Transport-orders-Prepare-evaluations-and-analyses-smartly-03

TIMOCOM-Smart-App-Transport-orders-Shipment-tracking-04

Praćenje provedbe transporta

Zahvaljujući našim funkcijama, praćenje pošiljki sasvim je jednostavno. Oba poslovna partnera uvijek zadržavaju pregled napretka svojih transportnih naloga i tako mogu umanjiti svoju potrebu za komunikacijom.


Optimizirajte svoje poslovne procese uz digitalne transportne naloge!

Kao nalogodavac, svom poslovnom partneru digitalnim putem izdajete transportne naloge u sustavu TIMOCOM.

Kao nalogoprimac, izravno u sustavu TIMOCOM reagirate na transportne naloge tako što ih digitalno prihvaćate ili odbijate.

Hosted-In-Germany

S vašim podacima postupamo posebno pažljivo! Zbog toga TIMOCOM nosi oznaku kvalitete „Hosted in Germany”. Podaci naših korisnika čuvaju se u Njemačkoj i time podliježu njemačkom pravu – prvenstveno njemačkim zakonima o zaštiti podataka koji se smatraju jednima od najstrožih u Europi.

Koristite transportne naloge u sustavu Smart Logistics System.


Imate pitanja? Rado ćemo vam pomoći:
na vrh