
Središnje i digitalno upravljajte transportnim nalozima
Središnje obuhvaćajte transportne naloge vanjskih nalogodavaca
Koristite praćenje naloga povezivanjem GPS odašiljača i transportnih naloga
Arhivirajte svoje transportne naloge: nudimo čuvanje tijekom 10 godina
Cjelokupni proces u sustavu Smart Logistics System
Svoje transportne naloge izravno procesuirate sa svojim poslovnim partnerima u sustavu TIMOCOM. Zahvaljujući digitalnom procesu komunicirate brzo i dodatno štedite vrijeme pri obuhvaćanju podataka. Budući da se svi nalozi automatski prevode na dotični jezik, nema jezičnih barijera i ovdje također nema gubitka vremena. Daljnja prednost je pregledan prikaz u usporedbi s drugim komunikacijskim kanalima kao što je primjerice e-pošta.
S tvrtkom TIMOCOM osim toga uživate uobičajeno visoku sigurnost podataka. Podaci uvijek ostaju interni među klijentima, odnosno zaštićeni su od pristupa neovlaštenih osoba. Svi poslužitelji nalaze se u Njemačkoj tako da ovdje vrijedi njemački zakon o zaštiti podataka. Cjelokupni podaci ne napuštaju zemlju.
Želite koristiti upravljanje nalozima za upite za transportom? Rado ćemo vam pomoći.
Stupite u kontakt sada!
Vaše prednosti:
Brza komunikacija zahvaljujući digitalnom procesuiranju
Obostrano osiguranje obvezujućim ugovornim dokumentom
Transportni nalozi na vašem jeziku
Personalizirajte transportne naloge logotipom tvrtke, dokumentima i generatorom broja naloga
U svakom trenutku upotrebljavajte obrasce za ponavljajuće transportne naloge
Koristite statistike za izvođenje budućih poslovnih odluka
Jednostavno digitalno procesuirajte transportne naloge
Oba poslovna partnera imaju mogućnost preglednog upravljanja svojim transportnim nalozima i u svakom trenutku zadržavaju točan pregled njihovog statusa - digitalno na jednom središnjem mjestu.

Pametno uštedite vrijeme
Brzo obuhvaćanje podataka omogućuje uštedu mnogo vremena. Razlozi: uska integracija s našom burzom tereta i upitom za transportom. I naše funkcije kopiranja i obrazaca te inteligentna automatska dopunjavanja omogućavaju da možete brzo obuhvatiti sve podatke svojih transportnih naloga.

Pametno izrađujte procjene i analize
Analizirajte svoje poslovne odnose i brojke pomoću naših funkcija procjene koje se mogu individualno prilagoditi vašim potrebama. Iz toga možete izvoditi pokazatelje za buduće poslove.

Jednostavno imajte sve na oku
Zahvaljujući našim funkcijama, praćenje pošiljki sasvim je jednostavno. Oba poslovna partnera uvijek zadržavaju pregled napretka svojih transportnih naloga i tako mogu smanjiti svoju potrebu za komunikacijom.

Što kažu naši klijenti

"Pomoću sustava TIMOCOM štedimo do 60 posto vremena pri dodjeli naloga. Putem obrasca tada možemo unijeti i poslati sve podatke. Ne čekamo e-poštu s nekakvim zaglavljima ili potvrde osiguranja, nego odmah sve radimo online." >> čitanje priče o uspjehu (PDF)

"Znatno smo brži pri obradi i planiranju naloga. Za nas je apsolutna prednost što zahvaljujući sustavu TIMOCOM imamo mjesto za pohranu cijelih naših naloga za teret i tako pohranjujemo sve podatke za reviziju na jednom središnjem mjestu." >> čitanje priče o uspjehu (PDF)
Optimizirajte svoje poslovne procese uz digitalne transportne naloge!
Kao nalogodavac digitalno dodjeljujte transportne naloge svom poslovnom partneru u sustavu TIMOCOM.
Kao nalogoprimac izravno u sustavu TIMOCOM reagirajte na transportne naloge tako što ćete ih digitalno prihvatiti ili odbiti.

Mi posebno pažljivo postupamo s vašim podacima! Zbog toga TIMOCOM nosi oznaku kvalitete „Hosted in Germany”. Podaci naših korisnika čuvaju se u Njemačkoj i time podliježu njemačkom pravu - a prvenstveno njemačkim zakonima o zaštiti podataka koji se smatraju jednima od najstrožih u Europi.