skip navigation

Vaše jednostavno rješenje u slučaju neplaćenih računa

Ako je rok za plaćanje računa istekao, usluga inkaso tvrtke TIMOCOM može vam pružiti podršku i pomoći da dođete do svog novca.

Kao neutralni posrednik individualno savjetujemo u svakom slučaju i u većini slučajeva možemo potaknuti plaćanje otvorenih potraživanja. Odvjetnik tvrtke TIMOCOM Alexander Oebel i njegov tim pritom se mogu pohvaliti uspjehom od 86 %.

Širom Europe posredujemo za vas na 27 jezika. U slučaju kašnjenja s plaćanjem vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć tima za inkaso tvrtke TIMOCOM. Problemi naših korisnika rješavaju se brzo, povoljno i izvansudski kako iz slučaja kašnjenja ne bi nastao slučaj sudskog procesa. Poštenje i razumijevanje omogućuju nastavak postojanja vaših poslovnih odnosa. Za vas je međunarodna usluga inkaso pošten i dosljedan partner pri upravljanju potraživanjima.

Zatražite uslugu inkaso sada

86%

Stopa uspješnosti u 2019. godini

Ovo nudi usluga inkaso tvrtke TIMOCOM:

  • jednostavno i praktično zatražite na internetu
  • djeluje od 2003. godine sa službenom upravnom dozvolom
  • kompetentno savjetovanje i podrška pri zahtijevanju vašeg potraživanja
  • Usluga širom Europe na 27 jezika
  • brzo i diplomatsko rješenje u upravljanju potraživanjima
  • uspješno u više od 86 % slučajeva

Ovako možete zatražiti uslugu inkaso tvrtke TIMOCOM:

Preuzmite obrazac i ispunite ga

Ispunjeni obrazac pošaljite na: inkasso@timocom.com ili faksom na +49 211 88 26 58 00

Naš međunarodni tim za inkaso javit će vam se i preuzeti sve ostalo – na vašem materinskom jeziku!

Nudimo . Uz osnovnu cijenu od 20 eura ostale pristojbe koje je potrebno uračunati prilagođavaju se visini potraživanja. Pristojbe se oslanjaju na njemački zakonski okvir za pristojbe. U samo nekoliko koraka prije izdavanja naloga izračunajte pristojbu koja nastaje ovisno o uspjehu.

Kalkulator naknade

Molimo, najprije odaberite dotičnu valutu i nakon toga unesite iznos svog potraživanja.

0 €

Često postavljana pitanja o međunarodnom inkasu – TIMOCOM

Jednostavno ovdje preuzmite obrazac zahtjeva i pošaljite nam ispunjeni obrazac e-poštom na inkasso@timocom.com ili faksom na +49 211 88 26 58 00. Nakon toga ćemo stupiti u kontakt s vama, a možete nas i izravno nazvati na +49 211 88 26 68 00.

Da, usluga inkaso stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima tvrtke TIMOCOM. Ako još niste sklopili ugovor, možete se registrirati ovdje.

Ne. Naš tim rado će vam pomoći i kod otvorenih potraživanja koja nisu nastala preko sustava Smart Logistics System. Pošaljite nam svoj slučaj naplate sada.

U 2019. godini uspješno smo posredovali u više od 86 % slučajeva.

Naplaćujemo naknadu za obradu od 20 €. Samo u slučaju uspjeha naplaćujemo dodatnu premiju za našu uslugu inkaso, koja ovisi o visini potraživanja. Ta se premija za uspjeh temelji na njemačkim zakonskim odredbama o naknadama i može se prije narudžbe utvrditi u našem kalkulatoru naknade. .

Načelno vrijede pravne odredbe o šteti vezanoj uz zakašnjela plaćanja sukladno Direktivi EU-a 2011/7/EU. To bi trebalo dovesti do bržeg plaćanja otvorenih računa. Od stupanja na snagu ove direktive u zemljama EU-a, u slučaju kašnjenja s isplatom primjenjuju se nova prava i obveze. Za vjerovnike i dužnike to znači sljedeće:

za račune za poduzetnike kašnjenje s isplatom automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Osim toga, rokovi plaćanja duži od 60 dana dopušteni su samo u iznimnim slučajevima. Dođe li ipak do kašnjenja s plaćanjem, vjerovnik može od dužnika zahtijevati određene troškove za utjerivanje svog potraživanja i zatezne kamate.
Troškovi naplate duga mogu uključivati vlastite troškove opomena koji proizlaze iz kašnjenja plaćanja te troškove naplate, odvjetnika ili platnog naloga. Za vjerovnike to znači da mogu zatražiti da dužnik nadoknadi njihove troškove usluge naplate duga. Među troškove koje je moguće nadoknaditi ubraja se i naknada u slučaju uspjeha. To znači da vjerovnik može zahtijevati od dužnika da nadoknadi sve troškove naplate, osnovnu naknadu uključujući naknadu u slučaju uspjeha, ako dužnik kasni s plaćanjem i ako mora preuzeti odgovornost za kašnjenje.

Važno je da ta pravila vrijede samo za račune

  • koji se temelje na ugovornoj usluzi, dakle ne vrijede za primjerice štetu ili dvostruko plaćanje,
  • za koje se kašnjenje može dokazati i
  • kod kojih dužnik ima prebivalište unutar EU-a.

Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje koji izdaje vjerovnik više nije potreban, ali može se izdati dobrovoljno i još uvijek je vrlo koristan i preporučljiv kako uopće ne bi došlo do takve situacije.

Naš tim za inkaso za vas djeluje diljem Europe, a naše usluge vam se nude na sljedećim jezicima:

  • bugarski (BG)
  • danski (DA)
  • njemački (DE)
  • engleski (EN)
  • finski (FI)
  • francuski (FR)
  • grčki (EL)
  • talijanski (IT)
  • hrvatski (HR)
  • latvijski (LV)
  • litavski (LT)
  • makedonski (MK)
  • nizozemski (NL)
  • norveški (NO)
  • poljski (PL)
  • portugalski (PT)
  • rumunjski (RO)
  • ruski (RU)
  • švedski (SV)
  • srpski (SR)
  • slovački (SK)
  • slovenski (SL)
  • španjolski (ES)
  • češki (CS)
  • turski (TR)
  • ukrajinski (UA)
  • mađarski (HU)

Da, naš tim za inkaso radi međunarodno, prvenstveno širom Europe, na vašem materinskom jeziku. Slučajevi naplate u inozemstvu za nas ne predstavljaju problem.

U slučaju nesposobnosti plaćanja imovina dužnika u pravilu se stavlja pod upravu suda za insolventnost ili vanjskog upravitelja. On upravlja potraživanjima i brine o raspodjeli ostatka imovine. Tako se osigurava da ne samo vjerovnici bliži dužniku brzo dolaze na red, nego da svi vjerovnici budu po mogućnosti jednako tretirani.

Svaka država predviđa poseban postupak u kojem kao vjerovnik prijavljujete svoje potraživanje. Uz to savjetujemo da neposredno prijavite potraživanje upravi za insolventnost kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao vjerovnik i kako ne biste smanjili preostali iznos još zbog troškova zastupanja.

Naš cilj je podržati vjerovnike pri provedbi njihovih opravdanih potraživanja. U slučaju nestašice kod dužnika moguće je primjerice postići dogovore kao što je plaćanje u obrocima tako da vjerovnik unatoč svemu dođe do svog novca. Istodobno TIMOCOM za svoje klijente u sustavu Smart Logistics System osigurava sprječavanje nastanka daljnjih dugova.

Ako neki korisnik bez navođenja razloga ne želi plaćati, to ponašanje se protivi kriterijima kvalitete TIMOCOM. Zbog toga nije moguće dopustiti ostanak u mreži provjerenih klijenata.

Preuzmite ovdje našu inkasso narudžbenicu kao PDF.

Preuzimanje obrasca zahtjeva (755 kB)

Inkaso (naplata potraživanja)

+49 211 88 26 68 00

+49 211 88 26 58 00

inkasso@timocom.com

Opći uvjeti poslovanja – inkaso

na vrh