Funkcija ocjenjivanja – više sigurnosti pri odabiru transportnih partnera
Davanje i dobivanje ocjena za naloge
Pomoću funkcije ocjenjivanja, svoje nalogoprimce ili nalogodavce nakon provedenog transporta možete ocjenjivati u sustavu Smart Logistics System. Na taj način kao korisnik sami promičete transparentnost u sustavu – nalog za nalogom.
Za sve one koji nude teret
Vaše prednosti:
- Više sigurnosti: pozitivne ocjene za komunikaciju, postupanje s robom kao i pravodobni utovar i istovar osiguravaju da se vaš teret nalazi u dobrim rukama.
- Prvi izbor: zahvaljujući pozitivnoj ocjeni poduzeća, transportna poduzeća dat će vam prednost kao nalogodavcu.
- Ušteda vremena: na temelju ocjena drugih korisnika sustava možete još bolje i brže odabrati koji poslovni partner je pravi za vas.
Za sve one koji obavljaju transport
Vaše prednosti:
- Više sigurnosti: ocjene za pravodobno plaćanje, pravednost i komunikaciju pomažu vam pri izboru poslovnih partnera.
- Povećanje vrijednosti tržišne marke: pozitivne ocjene utječu na ocjenu vašeg poduzeća – i time povećavaju vašu prednost u tržišnom natjecanju.
- Učinkovitost: zahvaljujući transparentnim ocjenama unutar sustava Smart Logistics System pronaći ćete reprezentativna mišljenja o potencijalnim poslovnim partnerima na jednom mjestu.
Ovako to funkcionira
Dodjela ocjena za provedene transportne naloge
Na datum istovara poslovni partneri dobivaju obavijest o tome da mogu ocijeniti jedan drugoga – prema poznatom načelu 5 zvjezdica. Radi mogućnosti praćenja potrebno je procesuirati naloge preko aplikacije Transportni nalozi. U području za detaljne informacije o transportnom nalogu možete dati ocjenu i pogledati vlastite ocjene.
Ocjenjivanje različitih kategorija
Nalogodavac može ocijeniti komunikaciju s ugovornim partnerom, pravodobni utovar i istovar te postupanje s robom i dokumentima.
Nalogoprimac osim komunikacije ocjenjuje poštene ugovorne odredbe i pravodobno plaćanje.
Ocjena poduzeća i pojedinačne ocjene u profilu poduzeća
U profilu poduzeća prikazuje se ocjena poduzeća koja se izračunava na temelju ocjena nalogoprimca i nalogodavca u zadnjih 12 mjeseci. Osim toga, ondje je moguće pogledati prosječnu ocjenu za pojedine kategorije.
Zašto je funkcija ocjenjivanja tako dobra:
Imate pitanja? Rado ćemo vam pomoći:
ČPP
Funkcija ocjenjivanja tvrtke TIMOCOM temelji se na transakcijama, tj. poduzeća se ocjenjuju preko transakcija.
Nalogoprimac i nalogodavac mogu ocjenjivati jedan drugoga ako u sustavu Smart Logistics System postoji transportni nalog koji su prihvatile obje strane. Tako se jamči da su oba ugovorna partnera zaista zajedno provela nalog.
Ako ocjenjujete nalogoprimca, možete ocjenjivati sljedeće kategorije:
- komunikacija s disponentom,
- pravodobni utovar i istovar,
- postupanje s robom,
- postupanje s dokumentima.
Ako ocjenjujete nalogodavca, možete ocjenjivati sljedeće kategorije:
- komunikacija,
- poštene ugovorne odredbe,
- plaćanje.
Svaka kategorija ravnopravno ulazi u ukupnu ocjenu. Neocijenjene potkategorije ne uključuju se u izračun.
Ne, nije moguće napisati komentar uz ocjenu. Podjela u potkategorije omogućuje diferencirano ocjenjivanje pa je moguće izostaviti komentare. TIMOCOM ne može provjeravati komentare i zbog toga postoji opasnost od objavljivanja uvreda ili neistinitih tvrdnji koje u najgorem slučaju mogu naštetiti poslovanju nekog poduzeća.
Potrebno je zajamčiti da su nalogoprimac i nalogodavac zaista zajedno proveli nalog kako bi se time spriječile manipulacije rezultata ocjenjivanja.
Ocjenjivanje poduzeća u kontekstu određenog transportnog naloga moguće je od datuma istovara dogovorenog za taj nalog.
Ne. Moguće je ocjenjivati samo transportne naloge koji su provedeni nakon aktivacije funkcije ocjenjivanja.
Ocjena poduzeća izračunava se na temelju prosjeka ocjene kao nalogoprimac i ocjene kao nalogodavac.
U ocjenu nalogodavca odnosno nalogoprimca uključene su sve ocjene preko transakcija (transportnih naloga) u zadnjih 12 mjeseci.
Čim ocjenjivanje bude moguće, šalje se obavijest preko sata u sustavu Smart Logistics System i poruka e-pošte za osobe za kontakt navedene u nalogu. Ako u nalogu nije navedena osoba za kontakt, svi korisnici tog poduzeća dobivaju obavijest preko sata i poruku e-pošte (preduvjet: suglasnost u postavkama). Osim toga, jednom se šalje podsjetnik na prethodno navedene načine.
Ocjenu je moguće izmijeniti do kraja razdoblja za ocjenjivanje ako je ocjena samo spremljena, a ne konačno predana.
Postoji mogućnost da jednom zatražite ispravak od ugovornog partnera. Taj zahtjev može se poslati izravno u sustavu Smart Logistics System preko detaljnog prikaza transportnog naloga (odjeljak „Ocjena”). Preporučujemo vam da osobno stupite u kontakt s ugovornim partnerom kako biste izravno razjasnili razloge za zahtjev.
Ocjena nakon objavljivanja izravno ulazi u ocjenu poduzeća, čak i ako se nakon toga pošalje zahtjev za ispravkom i ako je taj zahtjev još otvoren. Čim je ispravak proveden, ocjena poduzeća ponovo se izračunava.
Na zahtjev za ispravkom potrebno je odgovoriti unutar 7 dana.
TIMOCOM kao neutralni ponuđač platforme ne može ispravljati ili brisati ocjene. Izravno stupite u kontakt sa svojim ugovornim partnerom i iskoristite mogućnost ispravka koja vam stoji na raspolaganju za svaku ocjenu.
U pregledu transportnih naloga moguće je filtrirati naloge koji još nisu ocijenjeni.
Osim toga, na početnoj stranici u widgetu „Ocjene” prikazuje se broj otvorenih ocjena. Klikom na njih bit ćete preusmjereni izravno na naloge koji još nisu ocijenjeni.
Funkcija ocjenjivanja u sustavu TIMOCOM je funkcija ocjenjivanja utemeljena na transakcijama. To znači da se poduzeća mogu samo međusobno ocjenjivati ako su dokazivo zajedno provela nalog (prikazan preko TIMOCOM Transportnih naloga).
Tako se manipulacija ocjenama znatno otežava jer se konkurenti npr. ne mogu međusobno ocjenjivati bez odgovarajuće transakcije.
Ako otkažete suradnju, ocjena vašeg poduzeća se briše. Čak i ako kasnije ponovo postanete klijent, ocjena poduzeća ne može se ponovo izračunati.
S druge strane, ocjena za blokirana poduzeća ostaje u sustavu i nakon deblokade se ponovo prikazuje u sustavu Smart Logistics System tako da bude vidljiva svim klijentima.
U slučaju pauziranja ugovora (bez otkazivanja suradnje) sve ocjene ostaju u sustavu. Ipak, u ocjenu poduzeća uključene su samo ocjene u zadnjih 12 mjeseci pa se pri ponovnom prihvaćanju ugovora starije ocjene više ne uzimaju u obzir, a zbog toga će se možda promijeniti ocjena poduzeća.