TIMOCOM Međunarodni inkaso: Vaš partner za upravljanje potraživanjem
Dio naših usluga Security & Payments Services
Što učiniti kada nalogodavac ne plaća?
Kako kašnjenje s plaćanjem ne bi preraslo u spor: TIMOCOM Inkaso
Poštenje i razumijevanje omogućuju nastavak postojanja vaših poslovnih odnosa. U tome vas podržava TIMOCOM Inkaso: U slučaju kašnjenja s plaćanjem vaših poslovnih partnera možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć.
Svoje inkaso naloge pošaljite jednostavno i učinkovito putem interneta za trenutnu obradu.
Pouzdana obrada vaših potraživanja kako biste se mogli u potpunosti posvetiti svojoj osnovnoj djelatnosti.
Uz diplomatska rješenja: Više od 80% svih međunarodnih inkaso naloga uspješno je završeno.
Kompetentni tim brzo, povoljno i bez sudskog postupka obrađuje vaše zahtjeve.
Komunikacija na 27 različitih jezika za optimalnu obradu vaših potraživanja na području cijele Europe.
Uz odobrenje nadležnih tijela od 2003. godine: okoristite se opsežnim iskustvom.
Ovako to funkcionira: Obrada inkaso naloga uz TIMOCOM
Izračunajte svoje troškove još brže i jednostavnije uz kalkulator naknade
Za ovaj nalog dogovorena je naknada za obradu u iznosu od 25 €. U slučaju uspjeha TIMOCOM nalogodavcu obračunava naknadu za uspjeh u koju je uračunata naknada za obradu. Taj izračun provodi se u skladu sa zakonskim odredbama RVG-a (Zakona o naknadama za odvjetnike). Izračunajte svoje naknade u samo nekoliko koraka!
Ovo kažu naši klijenti o usluzi TIMOCOM Inkaso
Česta pitanja o usluzi TIMOCOM Međunarodni inkaso
Da, usluga inkaso stoji na raspolaganju svim stalnim klijentima tvrtke TIMOCOM. Ako još niste sklopili ugovor, možete se registrirati ovdje
Ne. Naš tim rado će vam pomoći i s otvorenim potraživanjima koja nisu nastala preko TIMOCOM Road Freight tržišta. Naručite sada svoj inkaso ovdje .
Kvota uspješnosti iznosi više od 80% uspješno riješenih slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu u iznosu od 25 €. Samo u slučaju uspjeha naplaćujemo dodatnu premiju za našu uslugu inkaso koja ovisi o visini potraživanja. Ta se premija za uspjeh temelji na njemačkim zakonskim odredbama o naknadama i moguće ju je utvrditi prije narudžbe u našemkalkulatoru naknade.
Načelno vrijede pravne odredbe o šteti vezanoj uz zakašnjela plaćanja sukladno Direktivi EU-a 2011/7/EU. To bi trebalo dovesti do bržeg plaćanja otvorenih računa. Od stupanja na snagu ove direktive u zemljama EU-a, u slučaju kašnjenja s plaćanjem primjenjuju se nova prava i obveze. Za vjerovnike i dužnike to znači sljedeće:
za račune za poduzetnike kašnjenje s plaćanjem automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Osim toga, rokovi plaćanja duži od 60 dana dopušteni su samo u iznimnim slučajevima. Dođe li ipak do kašnjenja s plaćanjem, vjerovnik može od dužnika zahtijevati određene troškove za utjerivanje svog potraživanja i zatezne kamate.
Troškovi naplate duga mogu uključivati vlastite troškove opomena koji proizlaze iz kašnjenja s plaćanjem te troškove naplate, odvjetnika ili platnog naloga. Za vjerovnike to znači da mogu zatražiti da dužnik nadoknadi njihove troškove usluge naplate duga. Među troškove koje je moguće nadoknaditi ubraja se i naknada u slučaju uspjeha. To znači da vjerovnik može zahtijevati od dužnika da nadoknadi sve troškove inkasa te osnovnu naknadu, uključujući naknadu za uspjeh, ako dužnik kasni s plaćanjem i ako mora preuzeti odgovornost za kašnjenje.
Važno je da ta pravila vrijede samo za račune
- koji se temelje na ugovornoj usluzi, dakle ne vrijede za, primjerice, štetu ili dvostruko plaćanje
- za koje se kašnjenje može dokazati i
- čiji dužnici imaju prebivalište unutar EU-a.
Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje koji izdaje vjerovnik više nije potreban, ali ga je moguće izdati dobrovoljno i još uvijek je vrlo koristan i preporučljiv kako uopće ne bi došlo do takve situacije.
Naš tim za inkaso za vas djeluje diljem Europe, a naše usluge vam se nude na sljedećim jezicima:
bugarski (BG)
danski (DA)
njemački (DE)
engleski (EN)
finski (FI)
francuski (FR)
grčki (EL)
talijanski (IT)
hrvatski (HR)
latvijski (LV)
litavski (LT)
makedonski (MK)
nizozemski (NL)
norveški (NO)
poljski (PL)
portugalski (PT)
rumunjski (RO)
ruski (RU)
švedski (SV)
srpski (SR)
slovački (SK)
slovenski (SL)
španjolski (ES)
češki (CS)
turski (TR)
ukrajinski (UA)
mađarski (HU)
Da ,TIMOCOM Inkaso radi međunarodno, prvenstveno diljem Europe, na vašem materinskom jeziku. Inkaso u inozemstvu za nas ne predstavlja problem.
U slučaju nesposobnosti plaćanja imovina dužnika u pravilu se stavlja pod upravu suda za insolventnost ili vanjskog upravitelja. On upravlja potraživanjima i brine o raspodjeli ostatka imovine. Tako se osigurava da ne dolaze na red brzo samo vjerovnici bliži dužniku, nego da se prema svim vjerovnicima po mogućnosti jednako postupa.
Svaka država predviđa poseban postupak u kojem kao vjerovnik prijavljujete svoje potraživanje. Uz to savjetujemo da neposredno prijavite potraživanje upravi za insolventnost kako biste u postupku bili uzeti u obzir kao vjerovnik i kako ne biste smanjili preostali iznos i zbog troškova zastupanja.
Naš je cilj podržati vjerovnike pri provedbi njihovih opravdanih potraživanja. U slučaju uskog grla kod dužnika moguće je, primjerice, postići dogovore kao što je plaćanje u obrocima tako da vjerovnik unatoč svemu dođe do svog novca. Istodobno TIMOCOM u sustavu Tržište za svoje klijente osigurava sprječavanje nastanka daljnjih dugova.
Ako neki korisnik bez navođenja razloga ne želi plaćati, to ponašanje se protivi kriterijima kvalitete TIMOCOM. Zbog toga nije moguće dopustiti ostanak u mreži provjerenih klijenata.
Potrebno je priložiti sljedeće dokumente: Transportni nalog, potvrdu o isporuci, račun te posljednji zahtjev za plaćanje.
Vaš zahtjev pregledat će tim za TIMOCOM Inkaso. Nakon toga, jedan od naših djelatnika stupit će u kontakt s vama.
Od dospijeća potraživanja mora proći najmanje 30 dana.
Zahtjevu je moguće dodati više računa jednog dužnika.