Pitanja i odgovori o TIMOCOM Messengeru

TIMOCOM Messenger je komunikacijski kanal TIMOCOM Road Freight Marketplace koji je integriran izravno u Burzu tereta. On omogućuje brzu, sigurnu i učinkovitu komunikaciju između sastavljača ponuda i potencijalnih nalogoprimaca, izravno u kontekstu ponude. Uporabom TIMOCOM Messengera možete skratiti čekanje i istodobno povećati učinkovitost svojih poslovnih procesa. 

TIMOCOM Messenger štiti sve poruke i podatke u skladu sa standardima TIMOCOM Marketplacea i tako potiče povjerljivost i sigurnost. Zahvaljujući integraciji u Marketplace, možete kontrolirati tko može pristupiti komunikaciji i možete biti sigurni da vaš sugovornik ima registrirani TIMOCOM korisnički račun.  

Osim toga, uporaba TIMOCOM Messengera omogućuje ne samo povećanu sigurnost, nego vašu komunikaciju čini i jednako obvezujućom kao poruke e-pošte, što vam pomaže da bez napora stvarate profesionalne odnose.  

TIMOCOM Messenger je standardno unaprijed postavljen kao preferirani komunikacijski kanal pri unosu tereta i utovarnog prostora. Ako ne deaktivirate tu postavku, osobama koje traže ponude prikazuje se samo TIMOCOM Messenger kao mogućnost pisane komunikacije. Zbog toga ne morate razmišljati o drugim komunikacijskim kanalima i možete se potpuno usredotočiti na svoj rad. 

3. Item Picture - AG create offer (1)

Sastavljači ponuda pri unosu ponude utvrđuju preferirani komunikacijski kanal. Nakon toga možete vidjeti odabir gore desno u mogućnostima za kontakt u konkretnoj ponudi. Ako se ondje prikazuje oblačić, sastavljač ponude želi stupiti u kontakt putem TIMOCOM Messengera. Kao tražitelj naloga imate mogućnost započeti razgovor. Za to u ponudi tereta ili utovarnog prostora kliknite na prethodno navedeni oblačić „Upit putem chata”. Otvara se Chat Overlay na donjem rubu ekrana.

4. Item Picture - Chat initiation (1)

Unutar TIMOCOM Road Freight Marketplacea gumb za chat treperi čim imate novu nepročitanu poruku u svom poštanskom pretincu. Osim toga, buduća ažuriranja uvest će mogućnost obavijesti e-poštom kako bi se povećala vidljivost i transparentnost s obzirom na pristigle nove poruke.  

5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

Osim toga, u trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk & skočne obavijesti) o novim porukama u pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati tu funkciju u vašem pregledniku. 

 

Kako se aktiviraju obavijesti u pregledniku? 

  • Mogućnost 1: već ste ranije dali suglasnost za obavijesti u pregledniku.  

U tom slučaju nisu potrebne dodatne postavke i trebali biste već dobivati obavijesti. 

  • Mogućnost 2: ranije ste odbili obavijesti u pregledniku. 

Morate prilagoditi svoje postavke. U slučaju najčešćih preglednika postupite na sljedeći način: 

 

Za Chrome:  

1. Otvorite TIMOCOM Marketplace 

2. Kliknite simbol „Postavke” u adresnoj traci 

3. Idite na „Postavke web stranice”. 

4. Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dopusti”. 

 

Za Edge:  

1. Otvorite TIMOCOM Marketplace 

2. Kliknite na simbol lokota u adresnoj traci. 

3. Idite na „Postavke web stranice”. 

4. Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dopusti”. 

 

  • Mogućnost 3: ranije još niste donijeli odluku o obavijesti u pregledniku. 

Ako ranije još niste prihvatili ili odbili obavijesti u pregledniku unutar TIMOCOM Marketplacea, odgovarajući dijaloški okvir prikazat će se na više mjesta u TIMOCOM Messengeru. Morate samo potvrditi dijaloški okvir i zatim ćete biti informirani o obavijestima u pregledniku.

Kad se ponude izbrišu, primjerice zbog toga što su već dodijeljene, ipak možete u chatu pisati poruke jer nakon dodjele transportnog naloga često nastaju povratna pitanja ili potreba za informacijama. Svi chatovi čuvaju se najmanje 12 mjeseci tako da i kasnije možete pristupiti svim relevantnim informacijama i dokumentima. 

Da, uporaba Messengera vezanog za ponude besplatna je za sve klijente tvrtke TIMOCOM. 

TIMOCOM Messenger trenutno nudi sljedeće funkcije: 

  • Brz pristup podacima za kontakt: 
    U Chat Overlayu možete vidjeti naziv poduzeća, ime potencijalnog poslovnog partnera i sliku profila. Osim toga, prikazuju vam se mogući jezici koje vaš sugovornik govori odnosno razumije. Ako kliknete na naziv poduzeća, otvara se profil poduzeća i možete steći potpun dojam o poduzeću s kojim komunicirate. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Jednoznačna dodjela ponuda tereta ili utovarnog prostora: Ispod podataka za kontakt možete pronaći poveznicu koja opisuje određenu ponudu tereta ili utovarnog prostora na temelju odnosa između polazišta i odredišta. Klikom na relaciju otvara se odgovarajuća ponuda ako je još dostupna na Marketplaceu i ako nije izbrisana. To je posebno korisno ako paralelno tražite dodatne terete ili ponude utovarnog prostora i želite brzo vidjeti sve relevantne informacije. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Razmjena poruka preko prozora za chat: U chatu možete stupiti u kontakt s osobom za kontakt za određenu ponudu. Za to jednostavno utipkajte poruku u predviđeno polje za tekst i potvrdite unos tipkom Enter ili klikom na Pošalji. Sve poruke kronološki su poredane u prozoru za chat. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation (1)

  • Prijevodi na zahtjev: Budući da potencijalno možete komunicirati s bilo kojim korisnikom na Marketplaceu, moguće je da dobivate poruke na jeziku koji ne razumijete. U tom slučaju imate mogućnost zatražiti prijevod poruka. Nakon toga vam se prikazuje i izvorna poruka i prevedeni sadržaj. Za to kliknite na tri točke pokraj poruke i odaberite „Prevedi”. Jezik na koji se prevodi određuje se prema jeziku sustava utvrđenom na TIMOCOM Marketplaceu.  

  • Izvoz chata: U bilo kojem trenutku možete izvesti poruke iz chata. To vam omogućuje da dodatno izvan TIMOCOM Marketplacea pristupate svojim porukama i dodatno samostalno arhiviranje. Posebno u slučaju nesporazuma u procesu transporta to može biti korisno kako biste riješili nesuglasice. Za to kliknite na tri točke u gornjem desnom kutu. Nakon toga možete preuzeti razgovor. Ovisno o količini teksta, preuzimanje može početi s kratkom odgodom. Chat se sprema kao .html datoteka. Osim toga, desnim klikom → Ispis možete spremiti chat kao .pdf datoteku. Početak obrasca 

  • Funkcija obavještavanja: Bit ćete obaviješteni o novim porukama izravno na Road Freight Marketplaceu treperenjem gumba za chat. 

    5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

  • Push obavijesti: U trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk & skočne obavijesti) o novim porukama u  pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati tu funkciju u vašem pregledniku.

  • Razmjena dokumenata (prijenos i preuzimanje): Klikom na zaokruženi znak + dobivate mogućnost da svom potencijalnom poslovnom partneru pošaljete relevantne dokumente. Za to morate samo odabrati i prenijeti dokumente. Moguće je podijeliti samo dokumente do 5 MB koji imaju sljedeći format:

    .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp 

    8. Item Picture (b) - Upload documents (1)

  • Pregled poruka: Pregledajte sve svoje razgovore na jednom mjestu.  U donjem lijevom kutu, pokraj navigacije stranice, možete zatražiti pregledan prikaz svih svojih razgovora. Za to jednostavno kliknite na bijeli krug s plavim oblačićem. Otvara se prikaz koji sadrži sve razgovore uključujući relevantne informacije kako biste ih mogli jednoznačno referencirati. Osim informacija koje su vam dostupne i u chatu, ovdje možete vidjeti i zadnju poslanu poruku. Poruke su sortirane prema aktualnosti. Zbog toga vam se najnovija poruka uvijek prikazuje kao prva poruka. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat (1)

  • Pretraživanje chatova: U pregledu poruka možete pretraživati razgovore. Za to u polje za pretraživanje, iznad razgovora, unesite željene podatke. Možete pretraživati sljedeće informacije:  

    - kraticu zemlje mjesta utovara 

    - kraticu zemlje mjesta istovara 

    - mjesto utovara 

    - mjesto istovara 

    Prikazuje se najnovijih 30 rezultata. 

  • Obavijest o tipkanju: Možete vidjeti ako vaš sugovornik upravo piše poruku. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator (1)

  • Označivanje pročitanih poruka: Dobit ćete informaciju da je vaša poruka poslana i napomenu da vaš sugovornik (još) nije pročitao poruku. 

    - Poslano: plava točka 

    - Pročitano: slika profila 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Emotikoni: Upotrijebite emotikone kako biste osobnije oblikovali svoje poruke. Za to kliknite na smajlić u polju za poruke desno.

    8. Item Picture (f) - messenger emoji (1)

  • Zatvaranje chata: Ako je chat otvoren, u gornjem desnom kutu možete zatvoriti chat. Chat, a time i cjelokupni razgovor zatvara se tako da najprije morate ponovo otvoriti razgovor kako biste mogli komunicirati. 

No to je tek početak; neprekidno radimo na dodatnim funkcijama.  

U sljedećih nekoliko mjeseci postupno planiramo sljedeće dodatne funkcije:  

  • Obavijesti e-poštom: Bit ćete obaviješteni e-poštom ako propustite neku poruku u chatu kako bismo potaknuli brze reakcije.  

  • Funkcija brisanja: Izbrišite nepotrebne razgovore radi boljeg pregleda. 

Ipak, to je samo kratki pregled, redovito ćemo vas obavještavati o svojim sljedećim koracima razvoja. 

Da, TIMOCOM Messenger je potpuno integriran u mobilnu verziju Road Freight Marketplace pa ga možete upotrebljavati na svakom uređaju. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1 (1)

Ako dobivate neprimjerene poruke, naravno, možete nam ih prijaviti. Za to kliknite na tri točke pokraj poruke i odaberite mogućnost „Prijavi”. Sadržaj se tada automatski šalje tvrtki TIMOCOM i provjerava. U opravdanim slučajevima zadržavamo pravo da privremeno ili trajno blokiramo određenog korisnika u TIMOCOM Messengeru i da izbrišemo poruku. 

Vaša povratna informacija nam je važna! Za to slobodno upotrijebite našu anketu o povratnim informacijama. Radujemo se vašim komentarima, koji nam pomažu da poboljšamo Messenger i bolje ga prilagodimo vašim potrebama. 

Ovdje možete pronaći upute korak po korak za TIMOCOM Messenger: 

12. Item Picture - feedback 1

Ovdje možete pronaći upute korak po korak za TIMOCOM Messenger:

Potrebna vam je pomoć ili imate pitanja? Naša služba za podršku rado će vam pomoći. 

na vrh