Pitanja i odgovori o funkciji Messenger
Pitanja i odgovori o TIMOCOM Messengeru
TIMOCOM Messenger je komunikacijski kanal TIMOCOM Road Freight Marketplace koji je integriran izravno u Burzu tereta. On omogućuje brzu, sigurnu i učinkovitu komunikaciju između sastavljača ponuda i potencijalnih nalogoprimaca, izravno u kontekstu ponude. Uporabom TIMOCOM Messengera možete skratiti čekanje i istodobno povećati učinkovitost svojih poslovnih procesa.
TIMOCOM Messenger štiti sve poruke i podatke u skladu sa standardima TIMOCOM Marketplacea i tako potiče povjerljivost i sigurnost. Zahvaljujući integraciji u Marketplace, možete kontrolirati tko može pristupiti komunikaciji i možete biti sigurni da vaš sugovornik ima registrirani TIMOCOM korisnički račun.
Osim toga, uporaba TIMOCOM Messengera omogućuje ne samo povećanu sigurnost, nego vašu komunikaciju čini i jednako obvezujućom kao poruke e-pošte, što vam pomaže da bez napora stvarate profesionalne odnose.
TIMOCOM Messenger je standardno unaprijed postavljen kao preferirani komunikacijski kanal pri unosu tereta i utovarnog prostora. Ako ne deaktivirate tu postavku, osobama koje traže ponude prikazuje se samo TIMOCOM Messenger kao mogućnost pisane komunikacije. Zbog toga ne morate razmišljati o drugim komunikacijskim kanalima i možete se potpuno usredotočiti na svoj rad.
Sastavljači ponuda pri unosu ponude utvrđuju preferirani komunikacijski kanal. Nakon toga možete vidjeti odabir gore desno u mogućnostima za kontakt u konkretnoj ponudi. Ako se ondje prikazuje oblačić, sastavljač ponude želi stupiti u kontakt putem TIMOCOM Messengera. Kao tražitelj naloga imate mogućnost započeti razgovor. Za to u ponudi tereta ili utovarnog prostora kliknite na prethodno navedeni oblačić „Upit putem chata”. Otvara se Chat Overlay na donjem rubu ekrana.

Unutar TIMOCOM Road Freight Marketplacea gumb za chat treperi čim imate novu nepročitanu poruku u svom poštanskom pretincu. Osim toga, buduća ažuriranja uvest će mogućnost obavijesti e-poštom kako bi se povećala vidljivost i transparentnost s obzirom na pristigle nove poruke.
Osim toga, u trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk & skočne obavijesti) o novim porukama u pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati tu funkciju u vašem pregledniku.
Kako se aktiviraju obavijesti u pregledniku?
Mogućnost 1: već ste ranije dali suglasnost za obavijesti u pregledniku.
U tom slučaju nisu potrebne dodatne postavke i trebali biste već dobivati obavijesti.
Mogućnost 2: ranije ste odbili obavijesti u pregledniku.
Morate prilagoditi svoje postavke. U slučaju najčešćih preglednika postupite na sljedeći način:
Za Chrome:
1. Otvorite TIMOCOM Marketplace
2. Kliknite simbol „Postavke” u adresnoj traci
3. Idite na „Postavke web stranice”.
4. Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dopusti”.
Za Edge:
1. Otvorite TIMOCOM Marketplace
2. Kliknite na simbol lokota u adresnoj traci.
3. Idite na „Postavke web stranice”.
4. Pod „Obavijesti” odaberite mogućnost „Dopusti”.
Mogućnost 3: ranije još niste donijeli odluku o obavijesti u pregledniku.
Ako ranije još niste prihvatili ili odbili obavijesti u pregledniku unutar TIMOCOM Marketplacea, odgovarajući dijaloški okvir prikazat će se na više mjesta u TIMOCOM Messengeru. Morate samo potvrditi dijaloški okvir i zatim ćete biti informirani o obavijestima u pregledniku.
Kad se ponude izbrišu, primjerice zbog toga što su već dodijeljene, ipak možete u chatu pisati poruke jer nakon dodjele transportnog naloga često nastaju povratna pitanja ili potreba za informacijama. Svi chatovi čuvaju se najmanje 12 mjeseci tako da i kasnije možete pristupiti svim relevantnim informacijama i dokumentima.
Da, uporaba Messengera vezanog za ponude besplatna je za sve klijente tvrtke TIMOCOM.
TIMOCOM Messenger trenutno nudi sljedeće funkcije:
Brz pristup podacima za kontakt:
U Chat Overlayu možete vidjeti naziv poduzeća, ime potencijalnog poslovnog partnera i sliku profila. Osim toga, prikazuju vam se mogući jezici koje vaš sugovornik govori odnosno razumije. Ako kliknete na naziv poduzeća, otvara se profil poduzeća i možete steći potpun dojam o poduzeću s kojim komunicirate.Jednoznačna dodjela ponuda tereta ili utovarnog prostora: Ispod podataka za kontakt možete pronaći poveznicu koja opisuje određenu ponudu tereta ili utovarnog prostora na temelju odnosa između polazišta i odredišta. Klikom na relaciju otvara se odgovarajuća ponuda ako je još dostupna na Marketplaceu i ako nije izbrisana. To je posebno korisno ako paralelno tražite dodatne terete ili ponude utovarnog prostora i želite brzo vidjeti sve relevantne informacije.
Razmjena poruka preko prozora za chat: U chatu možete stupiti u kontakt s osobom za kontakt za određenu ponudu. Za to jednostavno utipkajte poruku u predviđeno polje za tekst i potvrdite unos tipkom Enter ili klikom na Pošalji. Sve poruke kronološki su poredane u prozoru za chat.
Prijevodi na zahtjev: Budući da potencijalno možete komunicirati s bilo kojim korisnikom na Marketplaceu, moguće je da dobivate poruke na jeziku koji ne razumijete. U tom slučaju imate mogućnost zatražiti prijevod poruka. Nakon toga vam se prikazuje i izvorna poruka i prevedeni sadržaj. Za to kliknite na tri točke pokraj poruke i odaberite „Prevedi”. Jezik na koji se prevodi određuje se prema jeziku sustava utvrđenom na TIMOCOM Marketplaceu.
Izvoz chata: U bilo kojem trenutku možete izvesti poruke iz chata. To vam omogućuje da dodatno izvan TIMOCOM Marketplacea pristupate svojim porukama i dodatno samostalno arhiviranje. Posebno u slučaju nesporazuma u procesu transporta to može biti korisno kako biste riješili nesuglasice. Za to kliknite na tri točke u gornjem desnom kutu. Nakon toga možete preuzeti razgovor. Ovisno o količini teksta, preuzimanje može početi s kratkom odgodom. Chat se sprema kao .html datoteka. Osim toga, desnim klikom → Ispis možete spremiti chat kao .pdf datoteku. Početak obrasca
Funkcija obavještavanja: Bit ćete obaviješteni o novim porukama izravno na Road Freight Marketplaceu treperenjem gumba za chat.
Push obavijesti: U trenutnoj verziji TIMOCOM Messengera možete zatražiti obavijesti (zvuk & skočne obavijesti) o novim porukama u pregledniku, čak i ako trenutno radite u drugim karticama u pregledniku. Za to je potrebno aktivirati tu funkciju u vašem pregledniku.
Razmjena dokumenata (prijenos i preuzimanje): Klikom na zaokruženi znak + dobivate mogućnost da svom potencijalnom poslovnom partneru pošaljete relevantne dokumente. Za to morate samo odabrati i prenijeti dokumente. Moguće je podijeliti samo dokumente do 5 MB koji imaju sljedeći format:
.pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp
Pregled poruka: Pregledajte sve svoje razgovore na jednom mjestu. U donjem lijevom kutu, pokraj navigacije stranice, možete zatražiti pregledan prikaz svih svojih razgovora. Za to jednostavno kliknite na bijeli krug s plavim oblačićem. Otvara se prikaz koji sadrži sve razgovore uključujući relevantne informacije kako biste ih mogli jednoznačno referencirati. Osim informacija koje su vam dostupne i u chatu, ovdje možete vidjeti i zadnju poslanu poruku. Poruke su sortirane prema aktualnosti. Zbog toga vam se najnovija poruka uvijek prikazuje kao prva poruka.
Pretraživanje chatova: U pregledu poruka možete pretraživati razgovore. Za to u polje za pretraživanje, iznad razgovora, unesite željene podatke. Možete pretraživati sljedeće informacije:
- kraticu zemlje mjesta utovara
- kraticu zemlje mjesta istovara
- mjesto utovara
- mjesto istovara
Prikazuje se najnovijih 30 rezultata.
Obavijest o tipkanju: Možete vidjeti ako vaš sugovornik upravo piše poruku.
Označivanje pročitanih poruka: Dobit ćete informaciju da je vaša poruka poslana i napomenu da vaš sugovornik (još) nije pročitao poruku.
- Poslano: plava točka
- Pročitano: slika profila
Emotikoni: Upotrijebite emotikone kako biste osobnije oblikovali svoje poruke. Za to kliknite na smajlić u polju za poruke desno.
Zatvaranje chata: Ako je chat otvoren, u gornjem desnom kutu možete zatvoriti chat. Chat, a time i cjelokupni razgovor zatvara se tako da najprije morate ponovo otvoriti razgovor kako biste mogli komunicirati.
No to je tek početak; neprekidno radimo na dodatnim funkcijama.
U sljedećih nekoliko mjeseci postupno planiramo sljedeće dodatne funkcije:
Obavijesti e-poštom: Bit ćete obaviješteni e-poštom ako propustite neku poruku u chatu kako bismo potaknuli brze reakcije.
Funkcija brisanja: Izbrišite nepotrebne razgovore radi boljeg pregleda.
Ipak, to je samo kratki pregled, redovito ćemo vas obavještavati o svojim sljedećim koracima razvoja.
Da, TIMOCOM Messenger je potpuno integriran u mobilnu verziju Road Freight Marketplace pa ga možete upotrebljavati na svakom uređaju.
Ako dobivate neprimjerene poruke, naravno, možete nam ih prijaviti. Za to kliknite na tri točke pokraj poruke i odaberite mogućnost „Prijavi”. Sadržaj se tada automatski šalje tvrtki TIMOCOM i provjerava. U opravdanim slučajevima zadržavamo pravo da privremeno ili trajno blokiramo određenog korisnika u TIMOCOM Messengeru i da izbrišemo poruku.
Vaša povratna informacija nam je važna! Za to slobodno upotrijebite našu anketu o povratnim informacijama. Radujemo se vašim komentarima, koji nam pomažu da poboljšamo Messenger i bolje ga prilagodimo vašim potrebama.
Ovdje možete pronaći upute korak po korak za TIMOCOM Messenger: