29.04.2022

25 godina burze tereta: Tvrtka TIMOCOM imala je trajan utjecaj na europski cestovni prijevoz robe

Uspješna povijest europskog poduzeća njemačke IT start-upa

Osnivač tvrtke TIMOCOM i uprava IT poduzeća danas (s desna na lijevo): U sjedištu tvrtke TIMOCOM Jens Thiermann, Tim Thiermann i

Erkrath, 01.04.2022. – Priča o tvrtki TIMOCOM počinje rano ujutro na parkiralištu njemačke diskontne prodavaonice namirnica u Düsseldorfu. Ovog tjedna 1997. godine stolna računala su u prodaji i špediteru Jensu Thiermannu mogu dobro poslužiti za njegov planirani IT start-up. Postavio si je cilj razviti europsku platformu za dodjelu transportnih naloga koju špediteri i prijevoznici mogu koristiti za pronalaženje tereta u kratkom roku, smanjiti broj praznih kilometara i tako postići bolju iskorištenost svojih vozila.

„Želimo izgraditi najveće i najsigurnije tržište u sektoru FreightTech. U tu svrhu ćemo uložiti oko 100 milijuna eura samo u istraživanje i razvoj do 2030. godine”, Tim Thiermann, rukovodeći partner tvrtke TIMOCOM

„Sve je počelo činjenicom da sam tražio europsku platformu za dodjelu transportnih naloga kako bih smanjio prazne vožnje moje špedicije. Ali, nisam našao nijednu koja bi zadovoljila moje zahtjeve”, kaže Thiermann. Zajedno s poslovnim partnerima, Thiermann je mjesecima radio oko softvera za vlastitu burzu tereta. I, konačno je došlo vrijeme: Osnivač tvrtke Timocom Soft- und Hardware GmbH je pritisnuo gumb za pokretanje i promatrao kako se nedavno pokrenuta burza tereta i utovarnog prostora Truck & Cargo puni ponudama. 
Sada je došlo vrijeme da se proširi mreža nove burze tereta i omogući digitalizacija logistike jer su i modemi tada još bili novi teritorij. „Bio je to osjećaj apsolutne radosti, olakšanja i ujedno najava velike odgovornosti – čak i ako tada nismo imali pojma kako će se sve dalje razvijati”, kaže Jens Thiermann kada se danas prisjeti toga. 
Mjerljive prednosti inspiriraju burzu tereta
Burza tereta bila je ono što je cestovni prijevoz robe u Europi čekao od izuma faksa. To je donijelo konkretne prednosti. Zahvaljujući aplikacijama tvrtke TIMOCOM, njegovo je poduzeće uštedilo 80 posto vremena na razini procesa, kaže Wilhelm Dallmann koji je klijent tvrtke Dallmaco Speditionsges. mbH od samog početka. Nakon samo nekoliko godina, mlado poduzeće TIMOCOM otvorilo je lokacije u Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj kako bi moglo bolje opsluživati ključna tržišta istočne Europe i premašilo brojku od 10 000 kupaca. 
Danas poduzeće ima više od 50 000 kupaca s preko 147 000 korisnika sustava u 46 europskih zemalja. Svake godine izvrše nevjerojatnih 1,5 milijardi pretraživanja tereta na sustavu. A tvrtka TIMOCOM više ne pazi samo na pokretanje poslovanja, već radi i na digitalizaciji cjelokupnog transportnog procesa.

Burza tereta tvrtke TIMOCOM kada je pokrenuta 1997. godine (lijevo) i rezultirajući sustav pametne logistike danas..

Burza tereta tvrtke TIMOCOM kada je pokrenuta 1997. godine (lijevo) i rezultirajući sustav pametne logistike danas..


Burza tereta tvrtke TIMOCOM kada je pokrenuta 1997. godine (lijevo) i rezultirajući sustav pametne logistike danas.. © TIMOCOM
„Naša vizija je svijet bez logističkih izazova”, kaže Tim Thiermann. Najstariji sin osnivača preuzeo je upravu zajedno sa Sebastianom Lehnenom 2019. godine. IT poduzećem sada upravlja druga generacija. Novi čelnici poduzeća postavili su si cilj ne samo nastaviti obiteljski posao i burzu tereta, nego i učiniti je najvećim i najsigurnijim tržištem u FreightTech sektoru. „U tu svrhu ćemo uložiti oko 100 milijuna eura samo u istraživanje i razvoj do 2030. godine”, kaže Tim Thiermann. 


20 posto uštede CO2 putem digitalnih aplikacija


Jedno područje ulaganja je održivost, koja je posljednjih godina dobila na značaju u svim područjima. Digitalne aplikacije i burze tereta imaju posebnu ulogu u smanjenju emisije CO2 u logistici. Prema studiji, više od 20 posto emisije CO2 po prijeđenom kilometru može se uštedjeti korištenjem aplikacija tvrtke TIMOCOM – uz istovremeno povećanje iskorištenosti voznog parka za 30 posto. 
Korisnici tvrtke TIMOCOM uskoro će moći izračunati vlastiti otisak CO2 putem tržišta. „Zajedno s mladim, inovativnim poduzećem podržavamo naše klijente u tome da uštede CO2 budu vidljive u njihovoj floti”, kaže Tim Thiermann. 
Potencijal u cestovnom prijevozu robe trenutno je iznimno velik. Jer, prometni sektor najveći je emiter CO2 u Europi, a četvrtina toga se može pripisati cestovnom prijevozu robe. Pritom svaki peti kamion vozi prazan. To znači da je potreba za učinkovitim korištenjem resursa aktualna danas kao i 1997.
Više informacija o tvrtki TIMOCOM možete pronaći na www.timocom.com.hr 

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh