Pouzdano partnerstvo za učinkovitiju budućnost

U dinamičnom sektoru transporta i logistike, gdje su preciznost, brzina i pouzdanost od presudne važnosti, Transfera se ističe kao tvrtka koja konstantno unapređuje svoje poslovanje i postavlja visoke standarde u organizaciji transporta. Kao jedan od najbrže rastućih pružatelja 3PL usluga u Srbiji, Transfera posluje na više od 30 lokacija, uključujući predstavništva u Bosni i Hercegovini i Kini, zapošljava više od 550 ljudi, a u 2024. godini ostvarila je prihod od približno 140 milijuna eura.

Kako bi zadržala vodeću poziciju i nastavila rast, Transfera je prepoznala važnost digitalizacije u optimizaciji logističkih procesa. Korištenjem TIMOCOM platforme, tvrtka je povećala operativnu učinkovitost, poboljšala administrativne procese i ostvarila značajne uštede vremena.

Brze prilagodbe i inovacije kao temelj uspjeha

Transfera svakodnevno vodi složene logističke poslove prilagođavajući se izazovima suvremenog tržišta i potrebama svojih klijenata. Njihova sposobnost brzog reagiranja na promjene čini ih pouzdanim partnerom u industriji.

"S obzirom na dinamičnost industrije i tržišta sklonog turbulentnim promjenama, svakodnevno se susrećemo s novim izazovima i upitima. Ključ uspjeha leži u kontinuiranom unapređenju poslovanja kroz primjenu učinkovitih strategija, inovativnih tehnologija i snažnog timskog rada."

Upravo u toj strategiji TIMOCOM ima važnu ulogu, omogućavajući tvrtki brzo povezivanje s pouzdanim transportnim partnerima i uštedu dragocjenog vremena u logističkim procesima.

Zadovoljstvo klijenata kao ključ poslovnog uspjeha i rasta

"Koristeći visoko učinkovite sustave upravljanja i temeljitu analizu svakog segmenta logistike i transporta, nastojimo pružiti optimalna rješenja koja zadovoljavaju potrebe i očekivanja naših klijenata. Naša sposobnost prilagodbe dinamičnim zahtjevima tržišta i učinkovitog upravljanja logističkim opskrbnim lancima čini Transferu pouzdanim partnerom koji osigurava da svaka pošiljka stigne na odredište “just in time”."

Digitalizacija više nije izbor – ona je nužnost

U logističkoj industriji, gdje je isporuka na vrijeme ključna, svaka sekunda je važna. Upravo zato Transfera kontinuirano ulaže u digitalna rješenja koja optimiziraju procese i osiguravaju najvišu razinu usluge svojim klijentima.

"Digitalizacija je fenomen koji svakako preuzima vodeću ulogu u poslovanju. Kako bismo učvrstili i zadržali vodeću poziciju na tržištu regije, ključno je da s njom idemo u korak."

U kontekstu prednosti digitalizacije, učinkovita komunikacija je temelj uspješnog poslovanja u transportnoj industriji, dok brzina i transparentnost igraju ključnu ulogu u svakodnevnom poslovanju.

"TIMOCOM Messenger omogućuje bržu, jasniju i transparentniju razmjenu informacija između poslovnih partnera. Sve poruke ostaju pohranjene unutar platforme, čime se smanjuje rizik od nesporazuma i gubitka važnih podataka."

Izazovi

  • Dinamično tržište
  • Potreba za fleksibilnim prilagođavanjem tržišnim promjenama
  • Administrativno opterećenje u logistici

Rezultati

  • Brže povezivanje i učinkovitija organizacija prijevoza
  • Ušteda vremena i automatizacija
  • Suradnja s provjerenim partnerima
0-02-05-e6f947ed8cd36a8b7e278ec1c5caaf9f2a30556a7a0b5735bf1a8fa5f6fc0d33_2694203c570c07f2

Ušteda vremena – jedan od najvrjednijih resursa u logistici

Učinkovita organizacija i ušteda vremena ključni su čimbenici uspješnog poslovanja u logistici, a kroz suradnju s TIMOCOM-om Transfera je prepoznala značajne prednosti koje izravno utječu na kvalitetu usluge i zadovoljstvo klijenata.

U transportnoj industriji svaki je trenutak dragocjen, a TIMOCOM AI omogućuje automatizirani unos novih naloga iz postojećih dokumenata, čime se eliminira potreba za ručnim unosom i smanjuje mogućnost pogrešaka. Podaci se prepoznaju i prenose u sustav za manje od 20 sekundi, što omogućuje brži i precizniji rad bez nepotrebnih administrativnih poslova.

"TIMOCOM AI štedi vrijeme, smanjuje mogućnost ručnih pogrešaka i omogućuje timovima da se usredotoče na važnije zadatke od ručnog unosa podataka."

Transfera postavlja visoke standarde u logistici, a uz digitalna rješenja TIMOCOM-a tvrtka može lakše odgovoriti na izazove modernog transporta. Ovakvim partnerstvom Transfera ne samo da povećava učinkovitost, već osigurava visoku kvalitetu usluge, stabilan rast i održivu budućnost.

Transfera_page-0001 (1)

O tvrtki Transfera

Transfera je logistička tvrtka sa sjedištem u Beogradu koja pruža sveobuhvatne usluge organizacije cestovnog, zračnog, pomorskog i željezničkog prijevoza, carinskog zastupanja, skladištenja, manipulacije robom i distribucije.

Od samog osnutka, Transfera je usmjerena na klijente – zahvaljujući njihovom povjerenju, stalnom razvoju i kontinuiranim ulaganjima u infrastrukturu, tvrtka se brzo pozicionirala kao jedan od vodećih logističkih operatera u Srbiji i regiji.

Danas Transfera zapošljava više od 550 ljudi, ostvaruje godišnji promet od oko 140 milijuna eura (2024.), posluje na više od 30 lokacija diljem svijeta, uključujući predstavništva u Kini i vlastitu tvrtku u Bosni i Hercegovini, te posjeduje status Ovlaštenog gospodarskog subjekta (AEO, tip F). Skladišni kapacitet od 50.000 m² u Beogradu omogućuje pružanje cjelovitih logističkih rješenja za gotovo sve industrijske grane.

 

Uvjerite se sami, testirajte naše tržište besplatno:

na vrh