25 godina uz TIMOCOM: snažan za klijente, snažan kao partner, snažan u digitalizaciji
Od IT start-up tvrtke do ureda više od 50 000 europskih poduzeća – TIMOCOM se ove godine osvrće na četvrt stoljeća neprekidnog razvoja poduzeća kao predvodnika u području digitalizacije. Pogled iz perspektive klijenata kao najvažnije oruđe pritom je prisutan jednako kao profinjen osjećaj za partnere. Naime, samo zajedno možemo izvršiti jedan od najvećih zadataka svog vremena, digitalizaciju logistike.
Digitalizacija cjelokupnog procesa transporta
Ponuda stolnih osobnih računala! – Kupnjom kod njemačkog vlasnika diskonta s namirnicama, špediter Jens Thiermann 1997. godine postavio je temelj za tvrtku TimoCom Soft- und Hardware GmbH i njezinu burzu tereta.
„Sve je počelo tako što sam tražio europsku platformu za dodjelu transportnih naloga kako bih smanjio broj praznih vožnji svoje špedicije. Ali, nisam našao nijednu koja bi zadovoljila moje zahtjeve”, kaže Thiermann. Nakon višemjesečnog programiranja, objavljeno je sljedeće u travnju 1997.: pokretanje burze tereta TC Truck & Cargo®, kako se prvotno zvala.
Burza tereta brzo se napunila ponudama. „Izbjegavanje praznih vožnji” više nije želja, „pronalaženje transportnih naloga” postaje življena praksa. Korisnici preporučuju korisnike, poduzeće se širi na međunarodnoj razini i otvara podružnice u Poljskoj, Češkoj i Mađarskoj. Uzimanje u obzir potreba klijenata i razmišljanje izvan okvira temelj je za neprekidan inovativni razvoj od burze tereta do sustava u kojem danas više od 50 000 klijenata iz 46 europskih zemalja može digitalno prikazati svoj cjelokupni proces transporta.
Veliko ulaganje u istraživanje i razvoj, usmjeravanje na održivost
Tim Thiermann, poslovođa od 2019. zajedno sa Sebastianom Lehnenom, vodi poduzeće u drugoj generaciji. Učiniti TIMOCOM najvećom i najsigurnijom burzom u sektoru FreightTech njezin je jasni cilj.
„Za to ćemo do 2030. uložiti oko 100 milijuna eura samo u istraživanje i razvoj”, kaže Tim Thiermann.
Uz burzu tereta za optimiranje opterećenja kao glavnu primjenu jasno je da je održivost jedno od područja ulaganja. Ipak je zahvaljujući primjeni aplikacija TIMOCOM moguće uštedjeti više od 20 posto emisija CO2 po kilometru vožnje, pri čemu se istodobno za 30 posto povećava iskorištenost voznog parka. Novo partnerstvo s novoosnovanim poduzećem dat će zajedničkim klijentima mogućnost da izračunaju vlastiti ugljični otisak.
Birani partneri: zajedno u smjeru digitalne logistike
TIMOCOM uz mrežu s više od 300 partnerskih poduzeća, prvenstveno iz područja sustava za upravljanje telematikom i sustava za upravljanje transportom, korača prema digitalnoj logistici dajući smjernice za budućnost. Pri odabiru partnera za to IT poduzeće ponovo su u središtu pozornosti klijenti koji se obraćaju tvrtki TIMOCOM s konkretnim željama za integraciju sustava određenog ponuđača. Upravo na sajmovima kao što je LogiMAT u Stuttgartu, gdje se to IT poduzeće često pojavljuje zajedno sa svojim partnerima, publika daje prijedloge koji i naknadno e-poštom pristižu službi tvrtke TIMOCOM za upravljanje partnerima.
Partner s najvećim zajedničkim brojem klijenata je LIS AG. U sklopu 25-godišnjeg jubileja tvrtka TIMOCOM pitala je člana uprave Magnusa Wagnera u čemu vidi najveću prednost tog partnerstva:
„Budući da mnogi naši klijenti već dulje vrijeme upotrebljavaju sustav TIMOCOM, zahvaljujući tom sučelju želimo vam prištedjeti dvostruki unos u oba sustava”, objašnjava. „Svoj sustav upravljanja transportom promatramo kao „glavnu aplikaciju” na koju se mogu priključiti usluge dodatnih partnera. Tako je za nas bilo samo po sebi razumljivo da povežemo burzu tereta tvrtke TIMOCOM i svoj sustav. Samo jednim klikom u sustavu WinSped® podaci se izravno predaju sustavu TIMOCOM – to za naše klijente predstavlja vrlo veliku uštedu vremena bez promjene medija. U budućnosti će sigurno sve više zajedničkih klijenata iskoristiti prednosti tog partnerstva.”
Osim toga, TIMOCOM ima tri sučelja:
- Burza tereta
- Transportni nalozi
- Tracking (praćenje)
Kao prvo poduzeće austrijski je partner TRANSLOGICA GmbH integrirao sva tri sučelja u jednom velikom koraku procesa. O suradnji govori direktor, dipl. ing. Hansjörg Haller.
„Ono što nas povezuje s tvrtkom TIMOCOM kao s našim suradnikom je cilj da postavimo inovativne smjernice u digitaliziranoj logistici. Tako naša sučelja omogućuju procese transporta bez promjena medija, čime se stvara znatna dodana vrijednost: manje vremena potrebnog za rad, smanjeni troškovi, veća kvaliteta i učinkovitost. U tim prednostima uživaju naši zajednički klijenti. To tako može i mora biti – i u sljedećih 25 godina. Iskreno vam čestitamo jubilej!”
TIMOCOM, klijenti, partneri: zajedno na putu prema budućnosti
Sve gušća mreža aplikacija i funkcija uz jednako jednostavno upravljanje istaknuta je kao posebno obilježje već u jubilarnom intervjuu s najstarijim klijentom tvrtke TIMOCOM, tvrtkom Dallmaco Speditionsges. mbH.
Osim toga, prisutna je neprekidna komunikacija s priključenim klijentima i rastuće strateške veze s partnerima. Sve to čini sustav TIMOCOM i priključene usluge tako uspješnima. Za viziju tog poduzeća da stvori svijet bez logističkih izazova ta bliska suradnja je ključna. Naime, pojedinci ne mogu razviti digitalnu logistiku koja ima budućnost. To je zajednički projekt našeg doba u kojem ipak svaki pojedinac može dati značajan doprinos.