skip navigation
Znanje o logistici 02.12.2021
5 min

3 savjeta za osiguravanje transportnih kapaciteta – postanite omiljeni nalogodavac

Povećajte svoju otpornost kao „Shipper of Choice”

Odnos između nalogodavca i nalogoprimca održivo skladno funkcionira i zadovoljavajuć je za obje strane.

Nedostatak utovarnog prostora, zastoji u proizvodnji širom svijeta i posljedice pandemije koronavirusa – već dugo nije bilo tako teško osigurati svoj lanac opskrbe . No za poduzeća iz područja industrije i trgovine besprijekorni i pouzdani lanci isporuke predstavljaju temelj poslovanja. Postoje načini na koje kao nalogodavac možete steći ugled, spriječiti nestašice kapaciteta i održivo poslovati.

Kako biste primijenili sljedeća tri savjeta, sustav Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM može vam biti dragocjena pomoć. Naime, taj sustav ne okuplja samo poduzeća iz područja industrije i trgovine te transporta i logistike iz cijele Europe na jednom mjestu. Taj sustav, zahvaljujući suradnji između ostalog s ponuđačem usluga upravljanja vremenom CargoClix, nudi usluge koje omogućuju besprijekorno izvršavanje naloga .

Testirajte bez obveze sada i uvjerite se sami:

Osigurajte lance isporuke sada

3 savjeta za zadovoljnije prijevoznike

U svakom poslovnom partnerstvu važno je ravnopravno komunicirati i ispunjavati svoja obećanja. Zbog sve većeg pritiska izvana, sve je potrebnije da trgovačka poduzeća steknu dobar ugled kod logističkih poduzeća . Naime, neprekidne promjene na tržištu, sve veći nedostatak prijevoznika u mnogim europskim zemljama i nepredvidljivi događaji kao što je havarija broda Ever Given uzrokuju sve veći nedostatak utovarnog prostora. Posljedica: Špedicije i ostali pružatelji logističkih usluga mogu potražiti svoje nalogodavce. To između ostalog pokazuje aktualni Transportni barometar tvrtke TIMOCOM.

No kako biti siguran da će se roba unatoč tome transportirati? Kako postići da se vaši transportni nalozi ističu među tisućama drugih? 

1. Pouzdanost

Pravodobna provedba transporta znatno ovisi o vanjskim utjecajima. Zastoji, prometne kontrole i spontano pogoršanje vremenskih uvjeta uzrokuju kašnjenje i zbog toga brzo mogu dovesti do manjeg broja naloga.

Proizvodna poduzeća samo u maloj mjeri mogu utjecati na mnoge od tih situacija. No ona se mogu pobrinuti za to da sama ne postanu čimbenik stresa za svoje partnere. To je jasno vidljivo iz primjera „upravljanje rampom”:

ovdje nalogodavci mogu paziti na to da vrijeme utovara ili vrijeme čekanja održavaju što kraćim i da održavaju fleksibilnost u suočavanju s izmjenama. Pametni sustavi omogućuju dinamično upravljanje dolaskom kamiona i zbog toga omogućuju veće zadovoljstvo vlasnika rampe i prijevoznika. Tko koristi pametne sustave za izračun predvidljivog vremena dolaska (ETA) , zahvaljujući malim digitalnim pomoćnicima omogućuje maksimalno skraćivanje vremena čekanja na rampama. TIMOCOM aplikacija Tracking pomaže kako biste uvijek imali naloge za teret na oku i na temelju toga mogli optimalno prilagoditi vlastite procese.

2. Jasna komunikacija – i na stranim jezicima

Mnoga poduzeća imaju klijente, dobavljače ili skladišne zalihe u inozemstvu. I vozači kamiona nerijetko putuju kroz brojne različite zemlje i regije. Jezične barijere mogu biti unaprijed uvjetovane time. Brzo ćete se istaknuti ako unatoč tome ostanete u otvorenoj komunikaciji, prvenstveno ako dođe do neočekivanih smetnji u lancu isporuke.

Sustav TIMOCOM dostupan je na 24 europska jezika. Svi oblici interakcije, npr. ažuriranje statusa između nalogodavca i pružatelja usluga, uvijek se provode na jeziku koji je određeni korisnik u osobnim postavkama sustava postavio kao onaj kojem daje prednost. To ne samo da premošćuje barijere, nego i izravno optimira procese i dogovore.

Osim toga, informacije koje su potrebne vozačima kamiona trebaju biti pripremljene na najbolji mogući način. Kako među partnerima u nalogu ne bi došlo do grešaka pri prenošenju informacija, njihovi sustavi trebaju biti međusobno povezani. Integratori sustava kao što je TIMOCOM danas doprinose tome da neovisno o sustavu možete komunicirati sa svojim pružateljima usluga, a da oni mogu planirati i poslovati u okruženju sustava u koji imaju povjerenja i koji im je omiljen.

3. Učinkovito planiranje

U razdoblju velike konkurencije logično je da se ture po mogućnosti planiraju maksimalno učinkovito. Ne samo u svom interesu, nego i u interesu pružatelja usluga. Mogu li se naknadni nalozi neprimjetno povezivati? Postoje li usput daljnji nalozi koji se mogu dobro kombinirati?

U sustavu TIMOCOM i nalogodavci mogu planirati rute za svoje pružatelje usluga tako da oni uz minimalan napor postignu maksimalnu korist.

Osim toga, usluga TruckBan pomaže vam da optimalno planirate rute i uvijek imate na oku zabrane vožnje za kamione. Uz kombinaciju obje aplikacije nalogodavci se mogu predstaviti kao partneri koji imaju na oku ne samo sebe, nego i poslovanje logističkih poduzeća.

Adut u rukavu: optimalno predstavljanje poduzeća

Umjesto da upravljaju skupim promidžbenim oglasima i natječajima, nalogodavci se mogu predstaviti pred više od 45 000 klijenata tvrtke TIMOCOM iz cijele Europe izravno u sustavu. Bez puno truda ispunjena je neka vrsta „digitalne posjetnice” u Profilima poduzeća. Uz klasične osnovne podatke kao što su naziv tvrtke ii adresa, ovdje su navedene i dodatne informacije kao što su certifikati, korišteni jezici, destinacije i broj poreza na promet. S druge strane, i pružatelji usluga održavaju svoje profile poduzeća pa potencijalni partneri u nalogu mogu stvoriti autentičan dojam jedan o drugome.

Upotrijebite čimbenike utjecaja, postanite omiljeni nalogodavac

Navedena tri savjeta predstavljaju važne čimbenike utjecaja koje poduzeća iz područja industrije i trgovine koja izdaju naloge mogu upotrijebiti za sebe. Konačno, svaki pružatelj usluga definira svog osobnog omiljenog nalogodavca kojem daje prednost pri preuzimanju naloga. Ipak je moguće pretpostaviti da poslovni partneri s npr. dobrim platnim moralom, promišljenim postupanjem, održivim procesima i transparentnom komunikacijom učinkovitije iskorištavaju svoj potencijal da postanu „Shipper of Choice”. Pri provedbi nisu prepušteni sebi, nego se mogu osloniti na pomagala kao što je sustav TIMOCOM i pripadajuće usluge.

Prednosti su očite:

  • osiguravanje vlastitih lanaca isporuke i povećavanje otpornosti,
  • optimiranje postojećih procesa bez ulaganja u skupu IT infrastrukturu,
  • poboljšanje ugleda na temelju poštene suradnje.

Testirajte bez obveze sada i uvjerite se sami:

Osigurajte lance isporuke sada

Ključne riječi

Postanite insider u profesiji

Redovito primajte važne članke, vrijedne stručne priloge i ekskluzivne izvještaje korisnika!

Prijava na newsletter

Polja označena znakom '*' su obvezna, zbog toga ih obvezno ispunite.

Slanjem svoje prijave potvrđujete svoju suglasnost s našim smjernicama za zaštitu podataka.

Prijava na bilten:


Vaši osobni podaci (adresa e-pošte, ime i prezime) radi slanja informacija tvrtke TIMOCOM GmbH proslijedit će se bazi podataka SC-Networks GmbH (registarski sud: Prvostupanjski sud München, registarski broj: HRB 14 65 73), Enzianstr. 2, 82319 Starnberg. Tvrtka SC-Networks GmbH podliježe saveznom zakonu o zaštiti podataka i uputama tvrtke TIMOCOM GmbH.

na vrh