01.07.2015

Čitatelji odabiru TimoCom kao „Najbolji brend“

Ustrajnost čitatelja u odabiru unutar kategorije „Burze tereta“

(2)

Erkrath, 16.06.2015. – TimoCom svojom ustrajnošću sja i ove godine po sedmi put za redom te u kategoriji „Burze tereta“ dobiva nagradu „Najbolji brend“. S tim se složilo 8430 čitatelja magazina lastauto omnibus, trans aktuell i FERNFAHRER. Osim industrijskih divova kao što su Mercedes-Benz i Schmitz Cargobull u srodnim kategorijama, na pobjedničkom je postolju ponovno i najveća transportna platforma u Europi.

Nagrada pokrenuta od strane nakladnika ETM cijeni uporabu u razvoju inovativnih proizvoda i usluga za transportnu branšu. Važnu ulogu pritom igra i TimoCom uz svoju burzu tereta TC Truck&Cargo®. Direktor marketinga Christof Thesinga prihvatio je nagradu na svečanosti dodjele 11. lipnja u dvorani Goldbergwerk u mjestu Fellbach: „Posebna nam je čast što su nas čitatelji po sedmi put odabrali u kategoriji „Burze tereta“ jer oni su ti koji dnevno koriste naš softver. Ne postoji bolja ocjena kvalitete. Raduje me što je vrijednost naše tvrtke ponovno porasla.“ Istovremeno dodaje namigujući: „Osim toga, ne vjerujem u poslovicu ‘Sedam dobrih, sedam loših godina‘.“

Rješenje za praćenje, mobilni pristup i raznovrsnost ponude

IT poduzeće je posebno briljiralo mobilnim pristupom i daljnjim razvojem rješenja za kalkulaciju i praćenje TC eMap® u sklopu burze tereta. Glavni predstavnik Marcel Frings može potvrditi mišljenje čitatelja: „Činjenica da je aplikacija dobro prihvaćena očitava se u rastućem broju korisnika. Tako se sada više od 4200 korisnika na putu redovito prijavljuje na aktivirane programe unutar aplikacije transportnog barometra. Odasvud imaju pristup na dnevnih 450 000 ponuda tereta i utovarnog prostora u čitavoj Europi.“ Štoviše, na TC eMap® pristiže sve veći broj korisnika i telematskih partnera: „Naši korisnici si u međuvremenu mogu na karti za pregled prikazati preko 130 raznih telematskih sustava. Naravno, oni imaju koristi od još poboljšane prilagođenosti sučelja i programa za korisnika“, tvrdi Frings.

Naposljetku, riječ je o mješavini velike raznovrsnosti ponude unutar tereta i utovarnih prostora te raznim inovacijama koje svake godine unaprijeđuju IT poduzeće. Upravo zato u TimoComu kažemo: Nakon izbora nema povratka. U začetku je već komunikacijski alat koji će u bližoj budućnosti postati standard za brzu i jednostavnu razmjenu unutar industrije i u sljedećoj se godini pobrinuti za 8. po redu nagradu „Najbolji brend“.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh