01.09.2016

Šest pravila za upravljanje potraživanjem

Ovako najbolje potražujete

(5)

Budući da se moral oko plaćanja od države do države razlikuje, u transportnoj je branši neophodno imati profesionalni odjel za upravljanje potraživanja. Iz tog razloga smo za vas sastavili 6 jednostavnih pravila koja će vam pomoći u postupanju prema nepouzdanim poslovnim partnerima.

 

Pravilo 1: Bonitet poslovnog partnera bi se trebao provjeriti najmanje svake dvije godine.

Pravilo 2: Na svakom nalogu provjeriti rok plaćanja i na računu navesti jasne podatke o datumu dospijeća.

Pravilo 3: Prvu opomenu poslati tjedan dana nakon datuma dospijeća.

Pravilo 4: Pismene opomene uvjek sadržavaju: Dužnika, vjerovnika, potraživanje, uslugu, broj računa i datum, datum dospijeća, novi datum dospijeća.

Pravilo 5: Uz račun/opomenu uvjek poslati relevantnu otpremnu dokumentaciju, i to preporučenim pismom, kako nebi došlo do sumnje u dostavu dokumenata.

Pravilo 6: Nakon druge opomene i prekoračanje roka od 30 dana odmah se obratiti TimoCom CashCare-u.

 


Primjer iz prakse: Učinkovito upravljanje otvorenim potraživanjima: poduzeće Agrorit d.o.o.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh