Grupacija Buhr izabrala sučelje tvrtke TIMOCOM kao digitalni turbo-pokretač poslovanja
Kako je grupacija Buhr s TIMOCOMovim sučeljem TC Connect prebacila u višu brzinu
Pojednostaviti i učiniti rad efikasnijim za sektor transporta i logistike važnije je no ikad. Protok podataka potrebno je ubrzati na pravom mjestu. Rješenje za to jesu sučelja.
Klijent
Grupacija Buhr posluje od 1989. kao obiteljska tvrtka sa stalnim rastom, koja se s brda Donje Saske do danas proširila po cijelom svijetu te koja
ima 130 zaposlenika, 65 tegljača i vozila za posebne namjene. „Naša se tvrtka izvorno bavila transportom i zbrinjavanjem poljoprivrednog otpada. S vremenom smo se specijalizirali za transport papira, drva, pića, građevinskog materijala i ulja“, rekao je direktor Walter-Christoph Buhr.
Izazovi
Logistika u današnje vrijeme iziskuje brze odluke, bez odlaganja, kako bi optimalan transport bio zajamčen. Stoga se grupacija Buhr odlučila na brz i jednostavan način uspostaviti kontakt sa svojim partnerima u transportu.
Koji su problemi mučili grupaciju Buhr?
„Unos i obrada ponuda za transport u bazi podataka bila je prezahtjevna. Ponude je jednostavno potrebno dvaput unijeti. Jedanput putem vlastitog sustava tvrtke Transport Management System (TMS) „Gehr Dispo SP“ a onda još putem TIMOCOMa. To je bilo iritantno i oduzimalo je vrijeme“, kazao je Walter-Christoph Buhr.
Taj se proces, dakle, morao optimirati i ubrzati. Stoga su se odlučili za sučelje TC Connect tvrtke TIMOCOM, ponuđača najveće platforme transporta u Europi. Implementacija je povjerena tvrtki Gehr Datentechnik kao tvrtki koja je za Buhr dizajnirala vlastiti sustav za upravljanje transportima (TMS). Cilj je bio s TC Connectom uštedjeti vrijeme i novac. Također, išlo se na to da se optimira popunjenost tereta u povratku kako bi se izbjegle vožnje bez tereta. Napokon, one bitno utječu na troškove.
Na koje je prepreke naišao IT odjel tvrtke Gehr Datentechnik?
Najveći izazov za razvojne inženjere bio je pronaći optimalan balans između funkcije i primjene. To znači: Kompleksnost je u redu sve dok se njome može dobro upravljati. Najopširniji sustavi beskorisni su ako ih nitko ne može efikasno koristiti. Tako bi i sučelje trebalo biti što jednostavnije i u što većoj mjeri automatizirano za uporabu. Stoga je razvijen čarobnjak koji TIMOCOMovoj osobi za kontakt putem e-maila šalje upute za instalaciju.
Rješenja
Koje su sad prednosti za disponente? Što se promijenilo?
„Zaposlenici pri raspodjeli tereta sad trebaju samo staviti kvačicu. Potom se podaci nesmetano prebacuju u TIMOCOMovu bazu podataka. Nema više duplih unosa ni gubitka vremena“, objašnjava Walter-Christoph Buhr funkcionalnost novog sučelja.
Završene akcije se uklanjaju da ne usporavaju proces. Ako su, primjerice, pronađeni odgovarajući partneri u transportu, ponuda tereta automatski se briše. To štedi dodatno vrijeme i omogućuje prostor kako bi se moglo koncentrirati na druge stvari u procesu. Još jedna prednost: Tom se uštedom vremena zahtjevi drugih klijenata jednostavno bolje obrađuju.
TIMOCOMovo sučelje TC Connect sad omogućuje automatizirani prijenos unesenih naloga (npr. skupni prijenos).
„Zahvaljujući besprijekornoj suradnji s našim proizvođačem softvera Gehr Datentechnik i TIMOCOMom postavljanje i implementacija sučelja bili su iznimno jednostavni“, zadovoljno će Walter-Christoph Buhr.
Prednosti
TC Connect omogućuje značajnu uštedu vremena u radnom procesu. „U jednom tjednu uštede se ukupno 4 sata“, opisuje Walter-Christoph Buhr. Onaj tko također profitira od digitaliziranog procesa jest tvrtka Gehr Datentechnik kao proizvođač sustava TMS. Ona ima konkurentsku prednost u odnosu na sustave TMS bez direktne povezanosti s TIMOCOMom.
Čak i pri optimizaciji popunjenosti tereta u povratku, TC Connect obavlja dobar posao. Time bi se mogla formirati uspješna baza partnera u transportu čime bi se opet mogli steći brojni novi klijenti. Riječ je o efektu koji bi značajno mogao povećati promet.
Ovo je dobar primjer na koji se može ugledati
Na primjeru grupacije Buhr jasno se vide prednosti povezivanja sa sučeljima TIMOCOMa (također application programming interface ili kratko API): „Radna učinkovitost i brzina povećavaju se tijekom dnevnih poslovnih procesa. I to je jedna od najbitnijih tema unutar procesa digitalizacije u sektoru transporta i logistike“, zaključuje Lars Küpper, Solutions Manager tvrtke TIMOCOM.
Ono što kod grupacije Buhr već funkcionira te omogućuje brže odvijanje procesa i uštedu vremena, može se primijeniti i pri optimizaciji procesa drugih tvrtki. „Svijest ove branše u s obzirom na digitalna rješenja raste, čemu možemo zahvaliti sve veći broj upita klijenata prema TIMOCOMu“, dodaje Küpper.
Digitalizacija nije samo neka tamo apstraktna riječ iz znanosti i medija. Polako ulazi u procese tvrtki i već danas pomaže jednostavnije i ugodnije organizirati poslovnu svakodnevicu.