18.09.2018

IAA Gospodarska vozila 2018: TIMOCOM predstavljanjem novog brenda kao pionir Smart Logistics Systema

Augmented Logistics za europsku logistiku

(1)

Erkrath/Hannover, 19. kolovoza 2018 – Već 8. put za redom TIMOCOM kao vodeće europsko IT poduzeće za logistiku izlaže na sajmu gospodarskih vozila IAA 2018 u Hannoveru. TIMOCOM tu priliku ove godine koristi za poseban vrhunac. Poduzeće će se predstaviti na vodećem sajmu za mobilnost, transport i logistiku sa svojim novim fleksibilnim logotipom kao prvi Smart Logistics System koji se zauzima za Augmented Logistics.

TIMOCOM već više od dvadeset godina održivo mijenja i digitalizira logističku branšu zajedno sa svojim klijentima. Poduzeće sada zajedno s njima ide korak naprijed u razvoju i mijenja se. Osnova za to je nova vizija i misija poduzeća. TIMOCOM tako vjeruje u svijet bez logističkih izazova i misiju da logistiku predoči kao pametnu, sigurnu i jednostavnu (smart, safe and simple). Ovo strateško usmjerenje odražava se i tijekom predstavljanja novog brenda.
Ali, koji su točno bitni čimbenici ove preobrazbe?

Smart Logistics System


Ansgar Max, Direktor IT-a, pojašnjava promjenu s burze tereta do pionirskog sustava za budućnost logistike: „TIMOCOM već dugo nije više samo burza tereta ili platforma čiji je fokus isključivo transport. Smart Logistics System je zbroj mnogih raznih aplikacija, servisa i sučelja. Tehnički gledano, riječ je o uslugama Micro ili REST, kontejnerima Docker i alatima Kubernetes.
U vezi s pojmovima Continuous Integration i Continuous Delivery kao i agilnim procesima razvoja, u položaju smo učinkovito reagirati na tržišne zahtjeve.“ Za TIMOCOM sustav Smart Logistics System predstavlja sljedeći logički korak kojim bi njegovi klijenti imali koristi od inteligentnih usluga.   

Augmented Logistics budućnosti


TIMOCOM već godinama „spaja teret i utovarni prostor“. Klijenti će i dalje moći koristiti prednosti i dodatne pogodnosti najveće europske burze tereta. „Augmented Logistics“ obećava preko 127 000 korisnika još više fleksibilnosti i učinkovitosti pri podržavanju logističkih procesa. Glasnogovornik tvrtke Gunnar Gburek opisuje TIMOCOMov termin za strateško preusmjeravanje: „Kontinuirano se usredotočujemo na automatiziranje logističkih procesa i jednostavno povezivanje naših klijenata unutar sustava. „Augmented“ znači „prošireno“, „poboljšano“, „povećano“. Budući da svaki digitalni razvoj našeg sustava čini procese naših klijenata pametnijim, oni time mogu dodatno proširiti svoju konkurentsku prednost. Za tvrtku TIMOCOM to znači pojačanu usredotočenost na proširenje Smart Logistics Systema i umrežavanje s klijentima.“

Prilagođeni logotip i predstavljanje novog brenda


Novi prilagođeni logotip zaokružuje promijenjeni izgled marke na vizualnoj razini. Pélagie Mepin, direktorica marketinga, o novom, inovativnom znaku brenda: „Naš novi logotip odraz je naše samosvjesnosti kao vodećeg IT poduzeća unutar logistike i ponajviše usmjerenog ka budućnosti. Stoga smo se svjesno odlučili za suvremen i prilagođen dizajn. Želimo ga iskoristiti kako bismo prikazali svestranost i dinamiku TIMOCOMa, logističke branše, a posebno naših preko 40 000 klijenata.“ Prilagođeni logotip tako omogućuje TIMOCOMu još usmjereniju i detaljniju komunikaciju s klijentima.

Predstavljanje novog brenda TIMOCOM službeno će se održati po prvi put na sajmu IAA gospodarska vozila 2018., dvorana 13, štand C29. Posjetitelji njemačkog vodećeg sajma ovdje će doznati sve detalje o novom strateškom usmjerenju tvrtke TIMOCOM te se mogu informirati o mnogim mogućnostima Smart Logistics Systema.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh