27.11.2015

TimoCom Messenger je tu

Veliki korak za TimoCom, još veći korak za branšu

(1)

Erkrath, 26.11.2015. – Zamislite tipično poduzeće za transport i logistiku. Jeste li zamislili i telefonsku slušalicu, olovku, blok i adresar za isporuke? Ponuđač najveće europske platforme zamislio je nešto drugo: Tipkovnica, zaslon, miš, prozor za chat. Dakle, nešto što profesionalno i sigurno pojednostavljuje cjelokupni radni tijek i prije svega - poslovnu komunikaciju. Iz zamisli je nastao novi komunikacijski alat za cijelu branšu: TimoCom Messenger. „Novi“ na transportnoj platformi stoji na raspolaganju stotini tisuća korisnika odmah i bez troškova te može više od čavrljanja.

Bolji pregovori, brže zaključivanje, trajno arhiviranje

Uz iskustvo s TimoCom Messengerom revolucionira se cjelokupna poslovna komunikacija TimoCom korisnika. Od sada imaju mogućnost odabirati ponude iz burze tereta TC Truck&Cargo® i samo jednim klikom pokrenuti chat s određenim poslovnim partnerom vezan uz ponudu. To štedi hrpu vremena prilikom odvijanja poslova. Čim se transakcija uspješno završi i obje strane se slože, tijek čavrljanja može se spremiti ili ispisati pravno obvezujućim sporazumom lokalno kao PDF. Ni sigurnosni aspekt nije zanemaren: Za razliku od javnih dostupnih chatova, klijenti tijekom komunikacije preko TimoCom Messengera mogu uvijek biti sigurni da posluju s pravim korisnikom. Svaki novi korisnik pažljivo se provjerava prije nego se odobri pristup transportnoj platformi.

Osim chata vezanog za ponudu, IT poduzeće sa sjedištem u Erkrathu uzelo je u obzir i jednu opću funkciju chata predviđenu za razgovore izvan poslovnih voda. „Dobre veze su alfa i omega. Uz opću funkciju čavrljanja naši korisnici sada jednostavno i s odabranim partnerima mogu izgraditi mrežu i održavati kontakte preko Messengera. Poslovne veze ne mogu biti jednostavnije nego jesu“, tvrdi glasnogovornik tvrtke TimoCom, Marcel Frings. Još jedna prednost: Korisnici transportne platforme opći chat mogu koristiti i unutar tvrtke kao komunikacijsko sredstvo među kolegama za brzu razmjenu informacija, ako posjeduju licencu TimoCom.               

Reagiranje na poslovne prilike 24-7
Brze reakcije i dostupnost u transportnom svijetu trenutno igraju važnu ulogu. Korisnici Messenger mogu koristiti i mobilno, dakle preko raznih uređaja. Za to je potrebno jednostavno se prijaviti na aplikaciju Transportni barometar preko TimoCom računa te će se automatski sinkronizirati svi kontakti i sadržaji chatova. „Messenger za razne uređaje od prednosti je na način da su naši korisnici  nakon završetka posla mobilno na burzi tereta. Neovisno o tome želite razjasniti poslove za sljedeći dan ili prethodno napraviti pregled. Korisnici s našim Messengerom mogu uvidjeti posljednje stanje razgovora ne samo na osobnom računalu već i mobilno“, objašnjava Marcel Frings.

TimoCom Messenger od sada pronalazi svoj put u transportnoj i logističkoj branši i revolucionira tijek poslova svojih korisnika. To znači: 100.000 korisnika. Jedna TimoCom zajednica. Međusobna povezanost diljem svijeta.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh