08.03.2016

Uspješnije no što je planirano: TimoCom objavljuje brojke za 2015. godinu

Jak porast klijenata i ponude na transportnoj platformi

(2)

Erkrath, 29.02.2016 – TimoCom je u fiskalnoj 2015. godini dodatno učvrstio svoj položaj najveće europske transportne platforme: Više od 110 000 korisnika u međuvremenu dnevno je postavljalo do pola milijuna ponuda tereta i utovarnih prostora. Za cijelu proteklu godinu to znači sljedeće: 68,1 milijuna ponuda koje su u 2015. godini objavljene na platformi. Povećanju vrijednosti poduzeća također su pridonijele i nagrade „Beste Marke 2015“ i „connect-Award“ telematskog diva TomTom. Uvođenje TimoCom Messengera smatra se također uspjehom jer je preko njega odaslano preko 700 000 poruka.

Izniman porast ponuda tereta i utovarnog prostora

Poduzeće situirano u mjestu Erkrath kod Düsseldorfa broji preko 400 radnika i uz godišnji promet od 56,7 milijuna eura jedno je od najuspješnihih srednjih poduzeća među ponuđačima IT usluga za cjelokupnu europsku logističku i transportnu branšu. Nešto zanimljivije od fiskalnih brojki i novih 7200 korisničkih ugovora je 68,1 milijun ponuda tereta i utovarnog prostora diljem Europe objavljenih na TimoComovoj platformi 2015. godine. To predstavlja porast od 16% naspram prethodne godine. Uz rastuću klijentelu, ovom porastu doprinijelo je mnogo novih sučelja. Cijelih 13% ukupnih ponuda tereta i utovarnog prostora nastali su zahvaljujući novim spojevima vlastitog dispozicijskog softvera TimoComovih korisnika i transportne platforme. Pomoću ovih sučelja izravno na TimoCom prenose se ponude tereta i utovarnog prostora tvrtkinih internih otpremničkih programa, samo u nekoliko klikova. Još jedna vrijedna značajka je i rješenje za praćenje, TC eMap®, na koju se u međuvremenu priključilo više od 170 europskih ponuđača telematike. Priključnice omogućuju da više nema prebacivanja između odabranih telematskih aplikacija i TimoCom platforme i time se znatno štedi vrijeme.

TimoComovi klijenti i dalje su zadovoljni

Nakon uvođenja TimoCom Messengera znatnu uštedu vremena već je u prva dva tjedna primijetilo (prema anketi) 25% svih klijenata. „Četvrtina naših korisnika navela je da preko Messengera brže sklapaju ugovore. Za jednu probnu fazu to je odličan rezultat“, rezimira predstavnik tvrtke TimoCom, Marcel Frings. Preko poslovnog chata do sada je poslano preko 700 000 poruka. „Ne samo da stvaramo pravu dodatnu vrijednost za TimoComovog korisnika, već pojačavamo i njenu prihvaćenost. Stoga nas je iznimno uveselila činjenica da se 86% naših korisnika i prije uvođenja osjećala dobro informiranima o novom proizvodu“, naglašava Frings. Dobra povratna informacija od strane korisnika odražava se i na nagradi „Beste Marke 2015“, pri čemu su tvrtku TimoCom po sedmi put za redom odabrali čitatelji izdavačke kuće ETM.

Inovacije za 2016. godinu su u tijeku

Nakon obračuna prethodne godine, glavni predstavnik tvrtke TimoCom najavljuje što bi se moglo dogoditi u 2016. godini: „Nakon utabanog puta zahvaljujući TimoCom Messengeru, tijekom ove godine uvest ćemo profesionalni sustav upravljanja dokumentima. Osim toga, naše djelatnosti odvijamo na tržištu i u Velikoj Britaniji i Turskoj. Kratko rečeno: Našim korisnicima diljem Europe nastavljat ćemo pružati izvanredne usluge.“

Sljedeću inovaciju pružatelj IT usluga želi predstaviti upravo na najvećem sajmu logistike i transporta IAA Nutzfahrzeuge 2016 u Hannoveru.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh