06.11.2020

Kako je talijanska špedicija Dal Ferro uspješno djelovala u koronakrizi

Tvrtka Dal Ferro uspješno je nastavila raditi tijekom pandemije koronavirusa

Pandemija koronavirusa snažno je utjecala na talijansko gospodarstvo, a time i na transportnu i logističku branšu. No, unatoč svim poteškoćama talijansko transportno poduzeće Dal Ferro zahvaljujući vlastitoj kreativnosti i uz pomoć tvrtke TIMOCOM uspješno je nastavilo raditi. I svladavati mnoge svakodnevne izazove.

Kad su zbog pandemije brojna poduzeća bila zatvorena, kamioni tvrtke Dal Ferro više nisu mogli isporučivati robu klijentima. Uprava je pronašla rješenje u aplikaciji Skladišta.

dijeljenje na ...

Tvrtka TIMOCOM predstavljala je važnu pomoć u krizi

Obiteljsko poduzeće Dal Ferro 1989. godine je osnovao Nereo Dal Ferro, otac današnjeg šefa dispozicije Jodyja Dal Ferra. Otada on uspješno kao poslovođa vodi razvoj poduzeća. Danas ta špedicija sa sjedištem na sjeveru Italije u blizini Venecije s 20 vlastitih kamiona preuzima transporte u cijeloj Europi. Koronakriza je u svakodnevnom poslu otežala mnoge procese kojima se bilo potrebno kratkoročno prilagoditi.

Kad su zbog pandemije brojna poduzeća bila zatvorena, kamioni tvrtke Dal Ferro više nisu mogli isporučivati robu klijentima. Uprava je pronašla rješenje u aplikaciji Skladišta u sustavu Smart Logistics System tvrtke TIMOCOM. Tako je bilo moguće pronaći skladišne prostore u blizini klijenata i u međuvremenu skladištiti robu. „Zahvaljujući aplikaciji Skladišta tvrtke TIMOCOM mogli smo jednostavno i sigurno ispuniti tu potrebu tako što smo pronašli nove partnere s dostupnim skladišnim prostorima”, Jody Dal Ferro opisuje rješavanje situacije.

Transportni barometar kao važna orijentacija za tržište

No, aplikacija Skladišta nije bila jedina pomoć. Uz transportni barometar još jedan alat tvrtke TIMOCOM pomogao je špediciji. Tvrtka Dal Ferro koristila je podatke barometra kako bi mogla bolje procijeniti trenutnu ponudu kapaciteta tereta i utovarnog prostora na transportnom tržištu i kako bi na pojedinim dionicama mogla pratiti tržišni trend.

Kreativno i učinkovito: novi procesi za zaštitu zaposlenika

Kako bi se prikladno suočila s izazovima koronakrize , tvrtka Dal Ferro morala je postati dosjetljiva i reorganizirati procese. Tako su vozači koji dolaze iz Njemačke već iza talijanske granice u Tridentu ili Bolzanu zamjenjivali svoj teret s drugim vozačima. Oni su se tada s novim teretom mogli odmah vratiti u Njemačku, a da robu ne isporučuju u skladište tvrtke Dal Ferro. Istodobno je drugi vozač prevozio robu iz Njemačke do krajnjeg odredišta u Italiji. Rezultat: vozači se nisu morali vraćati u centralu kako bi ondje utovarili novu robu. Tako su znatno ograničeni kontakti između osoba budući da se na terenu tvrtke Dal Ferro nikad nije istodobno nalazilo previše zaposlenika.

Zahvaljujući digitalizaciji svakodnevni posao mogao se sigurno nastaviti odvijati

I svi ostali zaposlenici tvrtke Dal Ferro morali su se reorganizirati, a to je uspjelo zahvaljujući digitalizaciji. Primjerice, kolegice i kolege iz centrale tvrtke radili su i od kuće. Za to je tvrtka TIMOCOM nekoliko mjeseci omogućavala besplatno prebacivanje na rad od kuće tako da je bilo moguće koristiti sustav Smart Logistics System i od kuće te pomoću mobilnih krajnjih uređaja. Usput: to je mogućnost koja je postojala već i prije koronavirusa.

Radi omogućavanja pristupa tvrtka TIMOCOM je ukinula IP ograničenja korisničkih licencija. Tvrtka Dal Ferro je nakon prebacivanja imala potpuni pristup digitalnim aplikacijama i uslugama te je mogla nastaviti svakodnevni posao. Osim toga, bilo je moguće ostati u kontaktu s klijentima i zajamčiti vidljivost vozila i tereta. Tako je bilo moguće održati važne lance isporuke i osim toga izbjeći prazne vožnje. Nužne svakodnevne potrepštine sigurno i pouzdano su pronašle put do klijenata.

Fleksibilnost i digitalizacija kao put za izlazak iz krize

Primjer talijanskog transportnog poduzeća Dal Ferro dobro pokazuje kako se zahvaljujući poduzetničkoj kreativnosti i korištenju digitalnih rješenja uspješno nastavlja voditi posao i u kriznim vremenima. FreightTech poduzeće TIMOCOM svojim digitalnim aplikacijama, transportnim barometrom i besplatnim prebacivanjem za korištenje njezinog sustava od kuće pomogla je pri pronalaženju novih partnera za transport, skladišta ili ruta. Istodobno je bilo moguće fleksibilnom organizacijom zaštititi vlastite zaposlenike od zaraze bolešću COVID-19. Dakle, to su najbolji preduvjeti za daljnje dobro snalaženje u pandemiji koronavirusa i dobru pripremu za buduće izazove.

Pressemitteilungen herunterladen
na vrh