TimoCom stvara online tržište za cijeli transportni lanac
Više naloga na europskoj burzi tereta pristupom za proizvodnju i trgovinu
Erkrath, 13.03.2015. Budućnost logistike odlikuju tehnološke promjene a time i porast automatizacije i umrežavanja. To je raspoznao i ponuđač burzi tereta, TimoCom, te stoga želi stvoriti online tržišta orijentirana ka budućnosti na kojima se usluge transporta mogu odvijati sigurno, učinkovito i postupno. Kako bi postigao ovaj korak, pružatelj IT usluga čini logičan korak i otvara burzu tereta TC Truck&Cargo® za klijente iz polja proizvodnje i trgovine u cijeloj Europi. Međutim, postoji ključno ograničenje: Otpremnička poduzeća imaju mogućnost postavljanja tereta na tržište i pretraživanja vozila. Pretraga tereta i unos vozila ovom krugu korisnika nisu dozvoljeni.
Od osnutka tvrtke TimoCom godine 1997., pristup burzi tereta i utovarnog prostora TC Truck&Cargo® za klijente unutar proizvodnje i trgovine odbačen je zbog prekomjerne otpremničke klijentele. Danas, 18 godina poslije, prema riječima TimoComovog glavnog predstavnika Marcela Fringsa, vrijeme je da se to promijeni: „Razvojem interneta u realnom vremenu, društvenih mreža i usluga za razmjenu poruka ljudi su posvud i u svako doba međusobno povezani. To se naravno, odražava i na logističku branšu. I TimoCom mora prihvatiti taj izazov. Želimo poboljšati procese za cijeli transportni lanac. U to spadaju i klijenti iz područja proizvodnje i trgovine. Sljedeći logičan korak je integracija istih u Europi.“ Želju za tim pokazuju i sami korisnici TimoComa. „Godišnja istraživanja, na koje smo korisnike redovito pozivali preko novosti pokazuju da su većina zagvaratelji ovog otvaranja“, objašnjava Frings.
Korisnici unutar proizvodnje i trgovine primaju pristup za „Unos tereta“ i „Pretraga vozila“. Mogućnost pretrage tereta i postavljanja vozila do daljnjega je rezervirano špediterima i pružateljima transportnih usluga. Ponuđač burze tereta uvjeren je će kako čak i nakon ograničenog otvaranja trenutnog tržišta poduzeća unutar proizvodnje i trgovine i dalje dodjeljivati naloge postojećim poslovnim partnerima. Dakle, cijena nije jedina koja odlučuje o dugotrajnoj vjernosti kupaca već dobra i cjelovita usluga te pouzdanost, tehnička stručnost i točnost.
Dokaz toga su i dobra iskustva s platformama za natječaje TC eBid®. Poduzeća unutar proizvodnje i trgovine tu već od 2009. godine nude dugoročne i izravne naloge pružateljima usluga prijevoza. Sukladno izjavama, korisnici optimalno iskorištavaju potencijal obaju proizvoda, TC Truck&Cargo® i TC eBid® i time povećavaju svoj poslovni uspjeh. Potražnja i interes za aktivacijom burze za otpremnike u stalnom je porastu od tada.
Kao vodeća softverska tvrtka, TimoCom djeluje tako progresivno i slijedi primarni cilj, spajanje tereta i utovarnog prostora – za sve transportne sudionike diljem Europe.
Više informacija o TimoComu naći ćete na www.timocom.com.hr.